Excap is ANVR Business partner

28 april 2016

Excap is ANVR Business partner

Excap is er trots op zichzelf business partner van de ANVR te noemen. Onze verbondenheid met de reisbranche en onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening maken de ANVR en excap tot een zeer succesvolle combinatie.

Al jaren zet de Algemene Nederlandse Vereniging van Reisondernemingen (ANVR) zich in als belangenbehartiger en toonaangevende vertegenwoordiger in de reisbranche. Het ANVR-logo is uitgegroeid tot een prestigieus keurmerk en organisaties die zich willen aansluiten bij de vereniging moeten aan strenge voorwaarden voldoen. De hoge eisen die de ANVR stelt aan het lidmaatschap zorgen voor een continue servicecontrole die de hoogste kwaliteit garandeert. Excap is er trots op zichzelf business partner van de ANVR te mogen noemen. Onze verbondenheid met de reisbranche en onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening maken de ANVR en excap tot een zeer succesvolle combinatie.

Het is niet voor alle ondernemingen zonder meer mogelijk om partner van de ANVR te worden. Om in aanmerking te komen voor het lidmaatschap moet er een bijzondere band met ANVR-ondernemingen bestaan. De speciale relatie met de reisbranche die excap heeft zorgt er in combinatie met de jarenlange ervaring op het gebied van marktonderzoek voor dat we belangrijke toegevoegde waarde hebben voor de travel & leisure branche.

Wat betekent dit voor u?

Als business partner van de ANVR kan excap expertise op het gebied van de reisbranche garanderen, waardoor we u met grondige kennis van de markt bij al uw veeleisende vraagstukken kunnen helpen. Bij excap is de combinatie van kwaliteit en innovatie die de ANVR kenmerkt ook sturend voor de wijze waarop onderzoeksprocessen voor onze opdrachtgevers worden vormgegeven. Dit zorgt ervoor dat wij continue en effectieve ondersteuning kunnen bieden bij het creëren van duurzame klantrelaties.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Wilt u de mogelijkheden voor uw onderneming ontdekken? Bij excap laten we u graag zien hoe we uw wensen tot een werkbaar onderzoeksplan kunnen verwerken, om het maximale uit uw klantbeleving en serviceniveau te halen.

FAQ

  • Wat is mystery guest onderzoek?

    Mystery guest onderzoek is een marktonderzoek waarbij mystery guests worden ingezet om klantreizen (Customer Journeys) te testen op kwaliteit, operationele efficiëntie, beleving, emoties en indruk. Dankzij deze objectieve resultaten, worden nieuwe inzichten verkregen om de juiste stappen te kunnen nemen in de optimalisatie van processen. Meer weten

  • Welke soorten mystery guest onderzoek bestaan er?

    Er is een heel breed scala aan onderzoeken. We kunnen ze het beste indelen in 3 overkoepelende categorieën: voor klanten, voor medewerkers en overige. Bij de laatste categorie gaat het eerder om kwaliteitsaudits, candidate experience en discriminatieonderzoek. Alle onderzoeken

  • Wordt mystery guest onderzoek ook voor online journeys ingezet?

    Absoluut. Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Online mystery shopping legt knelpunten van je website of webshop bloot, zodat je de online ervaring kunt verbeteren. De gehele buyer journey wordt gemeten. Tot en met het retourneren van de aankoop. Meer weten

  • Hoe gaan Customer Journeys en mystery guest onderzoek samen?

    Bij mystery guest onderzoek gaan we door alle stappen van de Customer Journey (klantreis). Bij elke stap meten we hoe deze stap bijdraagt aan een uitstekende klantervaring. Uniek aan onze methode is de ExperienceCapture, waarbij bewuste en onbewuste emoties worden vastgelegd voor elke stap.

  • Welke criteria bepalen de kostprijs van een goed mystery guest onderzoek?

    Elk onderzoek bestaat uit Project Management, Briefing, Uitvoering en Rapportage. Daarbij geldt dat de uitvoering de grootste kostenpost is. Deze post wordt beïnvloed door het aantal uit te voeren metingen, de complexiteit, de lengte van de opdracht en het profiel van de mystery shopper. Meer weten

  • Wat is de impact van mystery guest onderzoek op CX en EX?

    Dankzij de innovatieve rapportagetools en de frequentie van de metingen, verkrijg je inzicht in de resultaten. Vervolgens kun je actiegerichte conclusies formuleren. Jouw impact wordt: hogere klant- en medewerkerstevredenheid én een hogere omzet. Customer Experience

  • Kan ik de resultaten monitoren tijdens het mystery guest onderzoek?

    De resultaten worden samengebracht in een visueel en gebruiksvriendelijk dashboard. De resultaten en voortgang kunnen daardoor live gevolgd worden. Handig is dat je het dashboard op desktop, tablet of mobiel kunt raadplegen en dat je de rapporten kunt exporteren.

  • Hoe haal ik de juiste inzichten uit de vele data en databronnen?

    Veel bedrijven verzamelen steeds meer klantdata. Dit betreft zowel data vanuit eigen systemen als data vanuit externe (onderzoeks)partners. Excap kan helpen om deze verschillende databronnen aan elkaar te koppelen. Zo ontstaan overkoepelende inzichten om een finale impact te realiseren.

  • Welke voorbeelden uit de praktijk bestaan er?

    Maandelijks publiceren we nieuwe inzichten over Customer Experience en Employee Experience. We vinden het belangrijk dat we eigen expertise met ons netwerk kunnen delen. Ook laten we met plezier excap's ambassadeurs aan het woord: tevreden klanten bij wie we voor echte impact hebben gezorgd.

  • Verzorgt excap ook buiten de Benelux mystery guest onderzoek?

    Zeker! Dankzij ons uitgebreide netwerk van partners en jarenlange ervaring met internationale projecten voeren wij niet alleen mystery guest onderzoek uit in heel Europa (en daarbuiten), maar ook audits, customer journey onderzoek, consultancy en kwalitatief onderzoek. Meer weten

  • Hoe kan ik de medewerkersbeleving onderzoeken?

    Employee experience wordt gemeten binnen verschillende groepen medewerkers, waarbij verschillende afdelingen worden onderzocht. Zo'n onderzoek vindt doorgaans een keer per kwartaal plaats, maar gebeurt idealiter om de twee weken. Zo kan voortgang en beleid goed opgevolgd en onmiddellijk bijgestuurd worden. Meer weten

  • Kan ik ook mystery shopper worden?

    Dat kan! Iedereen vanaf 18 jaar kan mystery shopper worden bij excap. Doe de test om te zien of jij geschikt bent. Geslaagd? Dan mag jij jezelf mystery shopper noemen!

  • Waarom is de feedback van mystery shoppers betrouwbaar?

    Onze mystery shoppers krijgen voor aanvang van hun opdracht een uitgebreide briefing waardoor ze altijd goed voorbereid op pad gaan. Het aantal opdrachten per mystery shopper houden we beperkt om zo de kwaliteit te kunnen waarborgen. Een interne controle doet de rest.

  • Wie zijn de mystery shoppers van excap en hoe groot is dit bestand?

    Ons bestand, dat ruim 5000 mystery shoppers telt, bestaat uit zeer verschillende mensen. Van jong tot oud, van make-upliefhebbers en klussers tot leerkrachten en ingenieurs.

  • Kan ik zelf een bijkomende vraag stellen?