Blog

Op dit blog publiceert Store Support regelmatig online artikelen over klantbeleving & medewerkersbeleving en het meten hiervan.

Store Support in Split tijdens het MSPA Congres 2019 juni 2019

Onze vlaamse collega Yves van Dorsselaer reisde namens Store Support af naar Split om ons te vertegenwoordigen tijdens het MSPA congres 2019. In deze blog beschrijft hij zijn trip en hetgeen hem is opgevallen en bijgebleven van de conference.

Lees meer

Online aankopen: niet goed, geld terug juni 2019

Goede voornemens, wie heeft ze niet? Wat waren die van jou aan het begin van dit jaar en wat is de status...? Mijn voornemen voor dit jaar was om te gaan ‘consuminderen’. Oftewel, bewust minder producten te kopen dan wel bewuster te gaan consumeren.

Lees meer

Customer journey optimalisatie: 7 tips om de ervaring van klanten te verbeteren mei 2019

Als je de beleving van je klanten wil gaan verbeteren, is het van belang om eerst de klantreis inzichtelijk te maken. Dat betekent dat je allereerst de contactmomenten (touchpoints) in kaart brengt.

Lees meer

Employee Experience bij Transavia april 2019

De samenwerking van Transavia en Store Support gaat al even terug. In 2015 wonnen Daan Noordeloos en Arjen van Hijum de best of MIE award met hun case presentatie: “The never ending journey. Transavia haar zoektocht naar de mooiste klantreis”.

Lees meer

Store Support & Holland Casino werken samen aan Customer & Employee Experience april 2019

Blije medewerkers = blije klanten. Als je hierop googelt lijkt het alsof dit reeds bewezen is, zeker als medewerkers direct contact hebben met gasten. Maar is er ook daadwerkelijk een verband tussen employee & customer experience.

Lees meer