Blog

Store Support draagt bij aan succesvol ANVR congres in Sevilla november 2017

Store Support is er trots op zichzelf business partner van de ANVR te noemen. Onze verbondenheid met de reisbranche en onze kwalitatief hoogwaardige dienstverlening maken de ANVR en Store Support tot een zeer succesvolle combinatie.

Lees meer

Zes cruciale elementen voor excellente klantbeleving oktober 2017

Hoe creëer je als bedrijf uitzonderlijke klantbeleving en hoe zorg je ervoor dat je gehele organisatie gericht is op de klant.

Lees meer

Een drukbezochte Masterclass in het Spoorwegmuseum september 2017

Met maar liefst meer dan 50 aanmeldingen, was de masterclass van 7 september de drukst bezochte masterclass tot nu toe. Deze keer mochten wij de deelnemers verwelkomen in Het Spoorwegmuseum. In deze prachtige omgeving werden de deelnemers door Arjen van Hijum, directeur van Store Support, geïnspireerd door verschillende praktijkcases op het gebied van Customer Journeys en Customer Experience. Praktijkvoorbeelden…

Lees meer

PERSBERICHT: Store Support helpt Air France KLM aan betere klantbeleving augustus 2017

Store Support richt zich hierbij op meerdere klantgroepen. Waar eerst de customer journey van de zakelijke inkoper inzichtelijk werd gemaakt en gaat worden geoptimaliseerd, wordt de volgende stap gezet richting het Business-to-Trade kanaal. Zo wordt gewerkt aan de perfecte klantervaring van reisbureaus en -agenten als zij kiezen voor Air France KLM.

Lees meer

Branchemonitor 2017 Q2: Positieve scores in alle branches juli 2017

In deze kwartaalupdate van de Branchemonitor vergelijken we de NPS en NHS scores van kwartaal twee van 2017 met de resultaten van kwartaal één van 2017. De verschillende kernbranches, Automotive, Travel, Retail, en Finance, worden ook met elkaar vergeleken.

Lees meer