Blog

Branchemonitor 2017 Q1: NPS en NHS scores blijven stijgen voor alle branches! april 2017

In deze update van de Branchemonitor vergelijken we de NPS en NHS scores van kwartaal één van 2017 met de resultaten van 2016 en 2015. Store Support komt elk kwartaal met een update van de Branchemonitor. Hierin worden vier verschillende kernbranches, Automotive, Travel, Retail, en Finance, met elkaar vergeleken.

Lees meer

Samen naar excellente dienstverlening maart 2017

Hoe Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland samen met haar medewerkers én Store Support gas geeft op het realiseren van een geweldige klantbeleving.

Lees meer

Een 8,3 voor onze masterclass Customer Experience Management! maart 2017

Op donderdag 16 maart organiseerden wij een masterclass Customer Experience Management in het unieke Groninger Museum. De masterclass stond in het teken van het identificeren en verbeteren van de ideale klantreis. Circa 30 personen vanuit verschillende branches en organisaties namen deel aan deze masterclass.

Lees meer

Branchemonitor 2016 vs. 2015: een stijging in NPS én NHS voor alle branches februari 2017

In deze update van de Branchemonitor vergelijken we de NPS en NHS scores van 2016 met de resultaten van 2015. Store Support komt elk kwartaal met een update van de NPS Branchemonitor. Hierin worden verschillende branches met elkaar vergeleken. Als aanvulling hierop is Store Support in het derde kwartaal van 2015 gestart met het meten van een nieuwe metric: de Net Happiness Score (NHS). De NHS is een…

Lees meer

PERSBERICHT: Store Support ontvangt dubbele ISO certificering februari 2017

Sinds maandag 30 januari is Store Support officieel ISO 9001 en ISO 20252 gecertificeerd! Een externe bevestiging van de topkwaliteit die het onderzoeksbureau intern en aan haar klanten levert.

Lees meer