Blog

Op dit blog publiceert Store Support regelmatig online artikelen over klantbeleving en het meten hiervan.

Zomerblog: Inderdaad, wij maken al ons ijs zelf! augustus 2018

De kracht van het creëren van emotionele connectie bij klanten door medewerkers

Lees meer

Supportret Episode 1: Nick Ridder juli 2018

Medewerkers maken nog altijd het verschil als het gaat om klantbeleving. Om die reden vinden wij dat ware ambassadeurs van Customer Experience Management een portret verdienen. Dat portret gaan wij ze geven. In een reeks afleveringen geven wij medewerkers die het verschil maken als het gaat om klantbeleving het podium dat ze verdienen.

Lees meer

Supportret: ambassadeurs van klantbeleving juli 2018

Medewerkers maken nog altijd het verschil als het gaat om klantbeleving. Om die reden vinden wij dat ware ambassadeurs van Customer Experience Management een portret verdienen. Dat portret gaan wij ze geven. In een reeks afleveringen geven wij medewerkers die het verschil maken als het gaat om klantbeleving het podium dat ze verdienen.

Lees meer

Lisette de Vries genomineerd voor MOAward ‘Insights Scientist of the Year 2018’ juli 2018

Lisette de Vries genomineerd voor MOAward ‘Insights Scientist of the Year 2018’

Lees meer

Vechten of vluchten, wat doe jij in communicatie conflicten? juni 2018

Het Insights Discovery model als instrument voor het verbeteren van de klantbeleving

Lees meer