Blog

PERSBERICHT: Store Support helpt Air France KLM aan betere klantbeleving augustus 2017

Store Support richt zich hierbij op meerdere klantgroepen. Waar eerst de customer journey van de zakelijke inkoper inzichtelijk werd gemaakt en gaat worden geoptimaliseerd, wordt de volgende stap gezet richting het Business-to-Trade kanaal. Zo wordt gewerkt aan de perfecte klantervaring van reisbureaus en -agenten als zij kiezen voor Air France KLM.

Lees meer

Branchemonitor 2017 Q2: Positieve scores in alle branches juli 2017

In deze kwartaalupdate van de Branchemonitor vergelijken we de NPS en NHS scores van kwartaal twee van 2017 met de resultaten van kwartaal één van 2017. De verschillende kernbranches, Automotive, Travel, Retail, en Finance, worden ook met elkaar vergeleken.

Lees meer

Een warm welkom tijdens de masterclass Customer Journey Management in Antwerpen mei 2017

Afgelopen 18 mei organiseerden we voor de tweede keer de masterclass Customer Journey Management in Antwerpen. Een bijzondere editie, aangezien we de deelnemers mochten verwelkomen in het pand waar ons kantoor is gevestigd, de UrbanCity.

Lees meer

Branchemonitor 2017 Q1: NPS en NHS scores blijven stijgen voor alle branches! april 2017

In deze update van de Branchemonitor vergelijken we de NPS en NHS scores van kwartaal één van 2017 met de resultaten van 2016 en 2015. Store Support komt elk kwartaal met een update van de Branchemonitor. Hierin worden vier verschillende kernbranches, Automotive, Travel, Retail, en Finance, met elkaar vergeleken.

Lees meer

Samen naar excellente dienstverlening maart 2017

Hoe Rabobank Heerenveen-Zuidoost Friesland samen met haar medewerkers én Store Support gas geeft op het realiseren van een geweldige klantbeleving.

Lees meer