Blog

Op dit blog publiceert Store Support regelmatig online artikelen over klantbeleving & medewerkersbeleving en het meten hiervan.

De Librije: "Die sfeer, die beleving" oktober 2019

Lekker eten en drinken. Natuurlijk, maar een avondje, nachtje of middagje bij De Librije is veel meer dan dat. Het is verwend worden, genieten, beleven. Jonnie en Thérèse Boer krijgen dat samen al een kwart eeuw voor elkaar.

Lees meer

Waarom bewegen ‘ze’ nou niet mee? oktober 2019

Dit is één van de vragen die ik regelmatig krijg in mijn werk als Managing Business Consultant bij Store Support.

Lees meer

Customer Experience: Van een dikke onvoldoende, naar een 9+ ervaring september 2019

Sinds ik me kan herinneren heb ik een goede klantervaring belangrijk gevonden. Mijn ouders noemen dat altijd “service”. Zij verbaasden zich vaak op het moment dat een bedrijf een goede service bood, omdat zij dat niet standaard verwachtten. Dat is een wereld van verschil met mijn verwachtingen, waarbij een goede service het minimale is wat ik van een organisatie verwacht. Misschien ben ik daarin verwend,…

Lees meer

15 Jaar Store Support, hoog tijd voor een terugblik augustus 2019

15 (publiek verantwoord deelbare) key moments in de geschiedenis van ons bedrijf.

Lees meer

Store Support in Split tijdens het MSPA Congres 2019 juni 2019

Renik Brandt-Corstius & en onze Vlaamse collega Yves van Dorsselaer reisden namens Store Support af naar Split om ons te vertegenwoordigen tijdens het MSPA congres 2019. In deze blog beschrijft Yves zijn trip en hetgeen hem is opgevallen en bijgebleven van de conference.

Lees meer