Blog

Op dit blog publiceert Store Support regelmatig online artikelen over klantbeleving & medewerkersbeleving en het meten hiervan.

Customer journey optimalisatie: 7 tips om de ervaring van klanten te verbeteren mei 2019

Als je de beleving van je klanten wil gaan verbeteren, is het van belang om eerst de klantreis inzichtelijk te maken. Dat betekent dat je allereerst de contactmomenten (touchpoints) in kaart brengt.

Lees meer

Employee Experience bij Transavia april 2019

De samenwerking van Transavia en Store Support gaat al even terug. In 2015 wonnen Daan Noordeloos en Arjen van Hijum de best of MIE award met hun case presentatie: “The never ending journey. Transavia haar zoektocht naar de mooiste klantreis”.

Lees meer

Store Support & Holland Casino werken samen aan Customer & Employee Experience april 2019

Blije medewerkers = blije klanten. Als je hierop googelt lijkt het alsof dit reeds bewezen is, zeker als medewerkers direct contact hebben met gasten. Maar is er ook daadwerkelijk een verband tussen employee & customer experience.

Lees meer

Employee Journey - al voor de start goed begonnen april 2019

Marit tekende haar contract bij Store Support. Inmiddels zijn we twee maanden verder en beschrijft zij hoe het onboarding proces bij Store Support verlopen is.

Lees meer

Masterclass Customer Experience Management - De Aftermovie april 2019

Hoe ziet zo'n masterclass Customer Experience Management er eigenlijk uit? Wat valt er voor deelnemers te behalen? Wat geven we aanwezigen mee? Krijg een indruk van ons event met deze aftermovie.

Lees meer