Blog

Op dit blog publiceert Store Support regelmatig online artikelen over klantbeleving & medewerkersbeleving en het meten hiervan.

Vrijdag de 13e april 2020

Bijgeloof is nou niet bepaald een religie die ik bewonder. Een voorbeeld? Dat je zou moeten geloven dat vrijdag de 13de ongeluk brengt. Dat doet ‘ie niet. Maar soms… Soms ga je toch twijfelen.

Lees meer

Een film die gaat over ons allemaal maart 2020

Deze keer even geen reclame, geen nieuwtje, geen ‘aanbieding-in-Corona-tijd’. Maar een verhaal dat je moet lezen wanneer je wil weten hoe wij binnen Store Support de eerste week Corona met mokerslagen op ons in voelden slaan, deze incasseerden en waarna een focus, een teamspirit, een collegialiteit en klantgerichtheid ontstond, die ik graag met jullie deel.

Lees meer

Store Support & ENGIE optimaliseren de klantreis februari 2020

Germa Langeler (Product Owner Customer Journeys, ENGIE) en Michiel van Bruxvoort (Business Consultant, Store Support) gaan in gesprek over klantbeleving én hun samenwerking. Germa deed eerder ervaring op bij ABN AMRO Verzekeringen als Programmamanager Customer Experience. Bij Michiel is Customer Experience al jaren de rode draad in het werk dat hij doet vanuit verschillende rollen bij adviesorganisaties.…

Lees meer

Seminar Verandermangement: beoordeeld met een 9 januari 2020

Hoe kun je verhalen inzetten om mensen mee in beweging te krijgen? Hoe zijn de geheimen van de filmwereld toe te passen binnen jouw bedrijf?

Lees meer

De nieuwe KPI: werkgeluk januari 2020

Investeren in het geluk van je werknemers loont. Gelukkige werknemers werken harder, ze zijn creatiever, ze werken beter samen, ze zijn minder vaak ziek, ze krijgen minder snel een burn-out, en ze gaan niet bij je weg. Bovendien zorgen gelukkige werknemers voor gelukkige klanten.

Lees meer