Blog

Op dit blog publiceert Store Support regelmatig online artikelen over klantbeleving & medewerkersbeleving en het meten hiervan.

Customer Experience: Van een dikke onvoldoende, naar een 9+ ervaring september 2019

Sinds ik me kan herinneren heb ik een goede klantervaring belangrijk gevonden. Mijn ouders noemen dat altijd “service”. Zij verbaasden zich vaak op het moment dat een bedrijf een goede service bood, omdat zij dat niet standaard verwachtten. Dat is een wereld van verschil met mijn verwachtingen, waarbij een goede service het minimale is wat ik van een organisatie verwacht. Misschien ben ik daarin verwend,…

Lees meer

15 Jaar Store Support, hoog tijd voor een terugblik augustus 2019

15 (publiek verantwoord deelbare) key moments in de geschiedenis van ons bedrijf.

Lees meer

Store Support in Split tijdens het MSPA Congres 2019 juni 2019

Renik Brandt-Corstius & en onze Vlaamse collega Yves van Dorsselaer reisden namens Store Support af naar Split om ons te vertegenwoordigen tijdens het MSPA congres 2019. In deze blog beschrijft Yves zijn trip en hetgeen hem is opgevallen en bijgebleven van de conference.

Lees meer

Online aankopen: niet goed, geld terug juni 2019

Goede voornemens, wie heeft ze niet? Wat waren die van jou aan het begin van dit jaar en wat is de status...? Mijn voornemen voor dit jaar was om te gaan ‘consuminderen’. Oftewel, bewust minder producten te kopen dan wel bewuster te gaan consumeren.

Lees meer

Customer journey optimalisatie: 7 tips om de ervaring van klanten te verbeteren mei 2019

Als je de beleving van je klanten wil gaan verbeteren, is het van belang om eerst de klantreis inzichtelijk te maken. Dat betekent dat je allereerst de contactmomenten (touchpoints) in kaart brengt.

Lees meer