Online aankopen: niet goed, geld terug juni 2019

Goede voornemens, wie heeft ze niet? Wat waren die van jou aan het begin van dit jaar en wat is de status...? Mijn voornemen voor dit jaar was om te gaan ‘consuminderen’. Oftewel, bewust minder producten te kopen dan wel bewuster te gaan consumeren.

Lees meer

Customer journey optimalisatie: 7 tips om de ervaring van klanten te verbeteren mei 2019

Als je de beleving van je klanten wil gaan verbeteren, is het van belang om eerst de klantreis inzichtelijk te maken. Dat betekent dat je allereerst de contactmomenten (touchpoints) in kaart brengt.

Lees meer

Blog: Ik heb hem zelf ook augustus 2018

De kracht van ambassadeurs

Lees meer

Terugkijken op een geslaagd MSPA congres op Malta juni 2016

Vorige week was Store Support aanwezig op het Europese congres van de MSPA, de wereldwijde brancheorganisatie voor mystery shopping organisaties. Ieder jaar vormt een andere Europese bestemming het decor van dit evenement. Dit jaar vond het congres plaats op Malta.

Lees meer

MOA voorjaarsbijeenkomst: wetenschappelijk onderzoek in de praktijk! april 2014

Vorige week organiseerde de sectie onderwijs van de MOA een middagbijeenkomst, waarin de drie meest interessante artikelen uit het MOA Jaarboek werden gepresenteerd en nader toegelicht. Ook Store Support was vertegenwoordigd met een onderzoek over mystery calling. Daarnaast werden onderzoeken over viral marketing en online adverteren gepresenteerd. Het doel van de middag was om wetenschappelijke ontwikkelingen…

Lees meer