De succesfactoren van klantcontact via social media augustus 2014

Hoewel de telefoon veruit het meest gebruikte middel is voor consumenten om in contact te komen met organisaties, is klantcontact via social media nog altijd in opkomst en voor veel consumenten inmiddels onmisbaar. Vooral grote organisaties zetten webcare in als middel om contact op te nemen met de klantenservice.

Lees meer

Prijswinnende service maart 2014

De Paralympische Winterspelen zijn in volle gang. Een mooi moment om nog even terug te blikken op het Nederlandse schaatssucces tijdens de Olympische Winterspelen. Kort nadat Stefan Groothuis olympisch goud won op de 1000 meter in Sotsji sprak zijn coach Jac Orie over de bovenmatig hoge gunfactor van zijn schaatser. Gunfactor, een term die we regelmatig tegenkomen in de context van verkoop. Maar wat…

Lees meer

4 ingrediënten van een succesvolle verkoop maart 2013

Met de aankoop van een nieuwbouwwoning breekt er een spannende tijd aan. De keuzes die gemaakt moeten worden vormen een uitdaging op zich. Dat de vrijheid om alles naar eigen wens en smaak in te kunnen richten niet alleen leuk is maar ook irritaties oproept, werd pas echt duidelijk toen we ons met het uitzoeken van de keuken bezighielden.

Lees meer