Hogere NPS bereiken? Plaats de NPS-vraag aan het einde van uw KTO! september 2016

Vanuit onze klanten komen regelmatig interessante verzoeken. Zo kwam een klant (binnen de Retail branche) met het verzoek om te onderzoeken of de plaatsing van de NPS-vraag van invloed is op de NPS uitkomst. Dit bleek het geval!

Lees meer

In Hongarije werken de meest blije medewerkers van Europa juni 2016

Onlangs publiceerde de MSPA Europe de resultaten van dit onderzoek voor het eerste kwartaal van 2016. Op basis van deze resultaten blijken Hongarije, Polen en Litouwen de meest blije medewerkers van Europa te hebben.

Lees meer

Blije medewerkers zorgen voor aanbevelende klanten maart 2016

Indien we de metingen analyseren waarbij de mystery shoppers zowel de NPS-vraag als de NHS-vraag hebben beantwoord komt duidelijk naar voren dat het waargenomen werkplezier van medewerkers (Net Happiness Score) sterk samenhangt met de Net Promoter Score. De onderstaande grafiek maakt duidelijk zichtbaar dat hoge scores op de NHS-vraag samengaan met hoge scores op de NPS-vraag.

Lees meer

Zet onderzoek om in actie, 10 voorwaarden juli 2013

Onderzoek gebeurt niet voor niets. Het is een informatiebron voor beleidsbepalers, biedt inzicht aan managers voor bijsturing en laat medewerkers ervaren wat er op dagelijks niveau goed of minder goed gaat.

Lees meer