Trots: een terugblik op 2017 december 2017

“Wat is trots, papa”, vroeg mijn dochter toen ik het woord net had gebruikt? Een makkelijk woord, een lastige vraag. Al zoekend op internet lazen Julia en ik vele definities. En had ik zomaar hét woord gevonden om het jaar 2017 samen te vatten.

Lees meer

Update van de branchemonitor 2017: Q3 gevisualiseerd november 2017

In deze kwartaalupdate van de Branchemonitor vergelijken we de NPS en NHS scores van kwartaal twee van 2017 met de resultaten van kwartaal één van 2017. De verschillende kernbranches, Automotive, Travel, Retail, en Finance, worden ook met elkaar vergeleken.

Lees meer

Zes cruciale elementen voor excellente klantbeleving oktober 2017

Hoe creëer je als bedrijf uitzonderlijke klantbeleving en hoe zorg je ervoor dat je gehele organisatie gericht is op de klant.

Lees meer

Branchemonitor 2017 Q2: Positieve scores in alle branches juli 2017

In deze kwartaalupdate van de Branchemonitor vergelijken we de NPS en NHS scores van kwartaal twee van 2017 met de resultaten van kwartaal één van 2017. De verschillende kernbranches, Automotive, Travel, Retail, en Finance, worden ook met elkaar vergeleken.

Lees meer

Een warm welkom tijdens de masterclass Customer Journey Management in Antwerpen mei 2017

Afgelopen 18 mei organiseerden we voor de tweede keer de masterclass Customer Journey Management in Antwerpen. Een bijzondere editie, aangezien we de deelnemers mochten verwelkomen in het pand waar ons kantoor is gevestigd, de UrbanCity.

Lees meer