Supportret Episode 1: Nick Ridder

Geplaatst door Jan van der Weide op 26 juli 2018

Medewerkers maken nog altijd het verschil als het gaat om klantbeleving. Om die reden vinden wij dat ware ambassadeurs van Customer Experience Management een portret verdienen. Dat portret gaan wij ze geven. In een reeks afleveringen geven wij medewerkers die het verschil maken als het gaat om klantbeleving het podium dat ze verdienen.

Ambassadeurs van klantbeleving

In Supportret portretteren we medewerkers. Ambassadeurs van klantbeleving. Medewerkers waarbij klantbeleving door de aderen stroomt. Zij die Customer Experience Management naar een hoger niveau tillen, die het vakgebied tot kunst verheven hebben, zij die een portret verdienen. Met trots presenteren we deel 1 met in de hoofdrol: Nick Ridder, van Slagerij Ridder te Beverwijk.

 Mis geen enkele aflevering en volg ons nu via

 

P.S. Ken jij of ben jij een echte CX ambassadeur? Neem dan snel contact met ons op!