Een 8,3 voor onze masterclass Customer Experience Management!

Een 8,3 voor onze masterclass Customer Experience Management!

Geplaatst door Martine Bouwman op 27 maart 2017

Op donderdag 16 maart organiseerden wij een masterclass Customer Experience Management in het unieke Groninger Museum. De masterclass stond in het teken van het identificeren en verbeteren van de ideale klantreis. Circa 30 personen vanuit verschillende branches en organisaties namen deel aan deze masterclass.

Na het welkomstwoord van Andreas Blühm, algemeen directeur van het Groninger Museum, gaf Arjen van Hijum een inspirerende presentatie over Customer Experience Management aan de hand van praktijkvoorbeelden. Met het hoofd vol met ideeën gingen de deelnemers in groepen uiteen en maakten zij een begin met het in kaart brengen van de huidige emotionele klantreis voor hun case.

Na een heerlijke lunch begonnen de deelnemers aan het tweede deel van de workshop. Er werden concrete verbeteracties bedacht op basis waarvan een verbetering van de klantbeleving zou kunnen worden doorgevoerd.

Deze inspirerende dag werd gezamenlijk afgesloten, iedere groep deelde de door hen bedachte verbeteracties en de deelnemers kregen de mogelijkheid om een doel voor zichzelf op te stellen dat ze in de komende vier weken willen bereiken.

Al met al kijken we terug op een zeer geslaagde masterclass. De deelnemers beoordeelden de masterclass gemiddeld met een 8,3!

Hier onder enkele ervaringen van de deelnemers:

‘’De masterclass heeft mij verrassende en nieuwe inzichten gegeven in doelgroep klantbenadering.’’

‘’Inspirerend, verhelderend en praktische handvaten waarmee je direct van start kunt.’’

‘’Enthousiast verhaal, interessante materie, aansprekende voorbeelden en een prachtige locatie!’’

Wij willen alle deelnemers nogmaals bedanken voor hun aanwezigheid en hopen dat we in de toekomst nog veel voor elkaar kunnen betekenen!

Store Support organiseert regelmatig vergelijkbare masterclasses. Bekijk waar en wanneer de volgende masterclasses plaatsvinden op https://www.storesupport.nl/agenda.