Distrivers: Slimme producten, verse ideeën

Geplaatst door op 01 september 2009

Distrivers verstrekt vanuit twee centrale regiolocaties vers- en convenienceproducten, droge kruidenierswaren en vooral intelligente maaltijdverstrekkingsconcepten aan zorginstellingen. Vanuit de...

Distrivers verstrekt vanuit twee centrale regiolocaties vers- en convenienceproducten, droge kruidenierswaren en vooral intelligente maaltijdverstrekkingsconcepten aan zorginstellingen. Vanuit de servicegerichte en innovatieve gedachte om alles zo lekker én gemakkelijk mogelijk voor de cliënt te maken, is onderzoek naar de ervaringen en verwachtingen van de eindafnemer essentieel. De missie is dan ook niet alleen gericht op leveren, maar ook op betrokkenheid, ondersteuning en kwaliteit.

Store Support zal in opdracht van Distrivers als onafhankelijke onderzoeksspecialist enquêtes afnemen onder de bewoners van diverse verzorgingshuizen. Hiermee kan Distrivers haar cliënten een gegarandeerde besparing aanbieden in combinatie met een maximale (aantoonbare) cliënttevredenheid.

Het onderzoek
Eén van de innovatieve concepten van Distrivers is de cliënt-garantie-formule. Dit houdt in dat Distrivers garandeert dat cliënten meer tevreden zullen zijn over het eten en de geboden service, dan voorheen het geval was en dát binnen het gestelde budget van de zorginstelling. Een concept dat laat zien dat Distrivers 100% achter haar kwaliteit staat en zich conformeert aan de eisen die de eindgebruiker stelt.

De cliënt-garantie-formule beschrijft tevens dat twee keer per jaar een cliënttevredenheidsonderzoek wordt afgenomen onder de eindgebruikers. Iedere verwerkte enquête kent een eindscore, uitgedrukt in een cijfer van 1 t/m 10.

Voor Distrivers is het van groot belang om op detailniveau te achterhalen waar verbeterpunten liggen. Alleen dan kan de waardering voor Distrivers groeien en de leidende positie verstevigd worden op een concurrerende markt.