Het Groninger Museum kiest wederom voor Store Support

Geplaatst door Jan van der Weide op 23 mei 2018

"In alles moeten we hier 5 sterren uitstralen"

Groningen, 23 mei 2018

Het Groninger Museum kiest wederom voor Store Support

Voor het vierde jaar op rij heeft het Groninger Museum gekozen voor Store Support. De succesvolle samenwerking, welke begon met het uitvoeren van een aantal mystery visits, is inmiddels uitgegroeid naar een project waarbij frequent de gehele journey van een museumbezoeker wordt gemeten, presentaties worden gegeven in de organisatie en het museum wordt ondersteund in de vorm van coaching op het gebied van klantbeleving. Gezien het grote bereik van het museum, zowel geografisch als qua doelgroep, zullen ook in 2018 weer mystery guest worden ingezet met diverse profielen.

De uitdaging is wederom groot. De basis is er (gemiddeld is de waardering een 8), maar het creëren van ambassadeurs voor de kunst én het museum zelf, is een doel dat dagelijks aandacht verdient. Zoals directeur Andreas Blühm eerder al in de klantcase beschreef die door Store Support werd uitgebracht: “De 8 die we nu scoren is al best wel hoog. En het laatste stapje, naar nog hoger, is natuurlijk het lastigste stapje. Maar ik vind dat we daarvoor moetengaan. In alles moeten we hier 5 sterren uitstralen.’’

Groninger Museum kiest Store Support

De samenwerking tussen Het Groninger Museum & Store Support is beschreven in onze verbetercase. Je vindt hem hier. Ben je benieuwd naar het museum? Klik dan hier voor meer informatie over prachtige tentoonstellingen.