Hoe tevreden zijn de klanten van Store Support?

Geplaatst door op 06 maart 2012

Het meten en verbeteren van klanttevredenheid is voor Store Support erg belangrijk. Reeds vele jaren ondersteunt Store Support bedrijven bij het meten en verbeteren van klantcontact en...

Het meten en verbeteren van klanttevredenheid is voor Store Support erg belangrijk. Reeds vele jaren ondersteunt Store Support bedrijven bij het meten en verbeteren van klantcontact en klanttevredenheid. Aan de andere kant geldt ook: hoe tevreden zijn onze klanten over ons? Om die reden heeft Store Support eind 2011 in de vorm van een online klanttevredenheidsonderzoek terugkoppeling gevraagd aan haar eigen klanten.

De respondenten gaven Store Support gemiddeld een 7,8 en de NPS bedraagt maar liefst 29%. De belangrijkste punten waarop Store Support zich volgens de respondenten onderscheidt zijn: persoonlijke aandacht, enthousiasme en flexibiliteit. Daarnaast is er een viertal verbeterpunten geformuleerd op basis van de resultaten, waarop Store Support zich de komende tijd zal richten om de dienstverlening nog meer te laten aansluiten bij de wensen van de klanten.

Store Support is continu bezig met het verbeteren van de dienstverlening en klanttevredenheid. Dankzij dit onderzoek hebben wij helder inzicht gekregen in wat de klant vindt van de aanpak, werkwijze en visie van Store Support. Bij deze wil Store Support dan ook nogmaals iedereen die heeft deelgenomen aan het onderzoek hartelijk bedanken.