Klanttevredenheidsonderzoek Store Support

Geplaatst door op 12 juli 2012

Het meten en verbeteren van klanttevredenheid is voor Store Support erg belangrijk. Door de jaren heen zijn reeds veel aanbevelingen en adviezen hieromtrent gegeven. Aan de andere kant geldt...

Het meten en verbeteren van klanttevredenheid is voor Store Support erg belangrijk. Door de jaren heen zijn reeds veel aanbevelingen en adviezen hieromtrent gegeven. Aan de andere kant geldt ook: hoe tevreden zijn onze klanten over ons?

Op zeer korte termijn zal Store Support daarom haar klanten uitnodigen om deel te nemen aan een klanttevredenheidsonderzoek. Het doel van dit onderzoek zal zijn om te achterhalen wat onze klanten vinden van de aanpak, werkwijze en visie van Store Support. Ook zal aandacht worden besteed aan de relatie tussen de klant en Store Support. Bovendien krijgen respondenten de mogelijkheid concreet aan te geven hoe wij kunnen verbeteren op al deze gebieden.

De uitnodigingen voor dit onderzoek zullen worden verstuurd per e-mail, houd deze dus goed in de gaten. We rekenen op een hoge respons, zodat we gegronde conclusies kunnen trekken en gewenste verbeteringen kunnen doorvoeren!

Alvast bedankt!!