Masterclass Customer Experience Management - De Aftermovie

Geplaatst door Jan van der Weide op 08 april 2019

Hoe ziet zo'n masterclass Customer Experience Management er eigenlijk uit? Wat valt er voor deelnemers te behalen? Wat geven we aanwezigen mee? Krijg een indruk van ons event met deze aftermovie.

Op 21 maart 2019 vond de eerste masterclass Customer Experience Management van dit jaar plaats in Koetshuis de Haar te Utrecht. Op deze prachtige locatie (bijna betoverend durf ik wel te zeggen) werd aan een volle zaal praktijkvoorbeelden ten aanzien van Customer Experience voorgeschoteld door Dylan Wienke. Nadat eigen CX/EX doelen waren geformuleerd en Michiel van Bruxvoort de interactieve workshop had geïntroduceerd werkten deelnemers de eigen Customer Journey uit aan de hand van onze ExperienceCapture-methodiek, waarmee nieuwe inzichten werden verkregen én, zo niet nog belangrijker, de eerste stap naar verbetering kon worden gezet. Het event werd algemeen beoordeeld met een 8. Check nu de aftermovie!