Masterclass Customer Experience Management - De Fabrique

Geplaatst door Jan van der Weide op 04 april 2018

Masterclass Customer Experience Management: van inspiratie tot inzicht

Op 15 maart 2018 vond de eerste masterclass Customer Experience Management van dit jaar plaats in De Fabrique te Utrecht. Waar een ijzige oostenwind buiten de gevoelstemperatuur deed zakken tot ver onder het vriespunt, belandden deelnemers binnen in een warm bad, gevuld met inspiratie, theorie, praktijkvoorbeelden en de juiste tools om de emotionele klantreis inzichtelijk te maken én verbeteracties te formuleren. Een volle zaal liet zich praktijkvoorbeelden ten aanzien van Customer Experience voorschotelen door Dylan Wienke. Nadat eigen CX doelen waren geformuleerd en Simone Zwiers de interactieve workshop had geïntroduceerd, verplaatsten de deelnemers zich naar "de Meelzolder". Daar werd hard werken aan de hand van onze ExperienceCapture-methodiek beloond met nieuw verkregen inzichten én, zo niet nog belangrijker, de eerste stap naar verbetering. Het event werd algemeen beoordeeld met een 8,1. Benieuwd hoe dit alles er uit zag? Bekijk nu de foto's!