MIE 2015: Kennisdeling customer experience & customer journey door Store Support

Geplaatst door op 01 januari 2015

Daan Noordeloos en Arjen Hijum nemen je tijdens het MIE 2015 op 4 februari (vanaf 15:00 uur) mee op reis, een zoektocht naar de passenger experience die écht indruk maakt op klanten. Inclusief leuke en leerzame voorbeelden van het meten van de current experience tijdens ieder touch point. Inclusief dashboards en infographics natuurlijk.

Op 4 en 5 februari wordt het Marketing & Insights Event 2015 gehouden. Wederom is gekozen voor het Media Plaza!. Ook dit jaar is Store Support aanwezig op de MIE als spreker. Waar we eerder spraken over het ontwerpen van de klantreis bij UPC, lichten we ditmaal samen met transavia.com de zoektocht naar de beste passenger experience toe. Daan Noordeloos en Arjen Hijum nemen je tijdens het MIE 2015 op 4 februari (vanaf 15:00 uur) mee op reis, een zoektocht naar de passenger experience die écht indruk maakt op klanten. Inclusief leuke en leerzame voorbeelden van het meten van de current experience tijdens ieder touch point. Inclusief dashboards en infographics natuurlijk.

Kom met ons in contact

Spreek ons (en Appinion, voor al uw mobiele onderzoeken) naast de koffiehoek bij de pilaren.

Stories

Lees ook alles over deze case in ons magazine Stories! Bestel hem hier.