Store Support & PEBex spreken tijdens Multichannel Conference 2018

Geplaatst door Baukelina van der Weij op 02 april 2018

Multichannel Conference 2018

Op 18&19 april vindt de Multichannel Conference 2018 plaats in De Fabrique te Utrecht. Een locatie die ons goed bekend is, we spraken er dit jaar al tijdens onze eigen Masterclass Customer Experience Management. Op 18 en 19 april hebben we wederom het podium op deze bijzondere locatie. We zijn aanwezig om je te inspireren en je uit te dagen op het gebied van Customer Journey Management & Customer Experience. Deelname is gratis!

PEBex: Evidence-Based Customer Experience Management

Op 18 april is het de beurt aan Arjen van Hijum & Daan Noordeloos, die namens PEBex een lezing geven over effectief en gevalideerd onderzoek doen ten aanzien van Customer Experience. Customer Experience Management is hot, maar heeft soms de neiging over te koken. Veel professionals blijven het moeilijk vinden een succesvolle aanpak te hanteren om evidence-based aan de slag te gaan. Uitdagingen genoeg en toch te weinig handvatten. CX problemen te over, maar een echte doorbraak blijft vaak uit. Benieuwd hoe PEBex organisaties helpt om effectief en gevalideerd aan de slag te gaan met Customer Experience? Spreekt de wereld van Customer Journey Management, Data, Insights, Praktische Voorbeelden, CX Management en EX Management je aan? Schrijf je dan nu in. Daan en Arjen kijken er naar uit!

Winnaar MIE-Award 2018: De essentie van een geweldige klantervaring

Op 19 april spreken Ewald Lausberg en Dylan Wienke namens Store Support over het belang van het creëren van memorabele ervaringen in customer journeys. Tevens wordt direct de koppeling gelegd tussen de theorie en de praktijk middels de Sanquin case. Elk jaar geven 350.000 donors bloed om het leven van anderen te redden. Voor Sanquin is het zaak om die donors te behouden en nieuwe te werven om de constante stroom van bloed op gang te houden. Hoe? Door onder andere een optimale Donor Journey. Ewald en Dylan nemen u mee op de reis van een bloeddonor. Hoe wordt het proces ervaren en hoe hebben inzichten vanuit onderzoek geleid tot een betere beleving? Een inspirerende sessie waar maatschappelijke relevantie en CX samenkomen. Hier bij zijn? Meld je aan via deze link!