Nieuw: Stories – Het officiële magazine van Store Support

Geplaatst door op 14 januari 2009

Klantgericht werken is 'n serieuze zaak. Daarom staan er in Stories geen smeuïge roddels. Wél openhartige interviews van collega's die streven naar het hoogst haalbare in...

Nieuw: Stories – Het officiële magazine van Store Support

Klantgericht werken is 'n serieuze zaak. Daarom staan er in Stories geen smeuïge roddels. Wél openhartige interviews van collega's die streven naar het hoogst haalbare in klanttevredenheid. Lees hoe zij dit aanpakken en wat het hen oplevert. Want Stories staat vol goed nieuws voor de zaak...

Zo vertelt Rabobank over de inzichten die de samenwerking met Store Support heeft geboden en geeft Politie Kennemerland aan op welke wijze zij klantvriendelijkheid vormgeven. Verder geeft prof. dr. Peter Leeflang zijn kritische visie op de rol van marketing in het bedrijfsleven.

Arjen Robben siert de cover van Stories. Store Support ging bij hem op bezoek in Madrid, met een bijzonder interview als resultaat. Hierin wordt succes in de topsport vergeleken met succes in het zakenleven. Hoe ziet Arjen Robben zichzelf: als klant, voetballer, merk, of mens? En hoe gaat hij om met succes en tegenslagen?

Geïnteresseerd? Vraag het magazine gratis aan door hier te klikken.