Onderzoeksbureau Store Support vestigt zich in België

Onderzoeksbureau Store Support vestigt zich in België

Geplaatst door Arjen van Hijum op 10 november 2016

Marktonderzoeksbureau Store Support heeft een vestiging geopend in Antwerpen. De marktleider op het gebied van mystery guest-onderzoek in Nederland gaat nu ook Belgische bedrijven en overheden bijstaan in het verbeteren van de klantbeleving die zij bieden.

Store Support ondersteunt ondernemingen en organisaties bij het behalen van doelstellingen op het gebied van verkoopgerichtheid, klantcontact, klanttevredenheid en servicegerichtheid. Dat doet zij met behulp van mystery guests, maar ook in de vorm van advies op basis van de gemeten feiten.

Store Support-directeur Arjen van Hijum: ,,We zien dat ook in België onderwerpen als customer journey, customer experience en klantbeleving op strategisch en tactisch niveau spelen. De vraag naar onze diensten vanuit de markt neemt toe. De uitbreiding over de grens past in ons portfolio dat steeds internationaler wordt. En we zijn ervan overtuigd dat we ook in België toegevoegde waarde kunnen bieden.’’

In Nederland bestaat het marktonderzoeksbureau Store Support al 12 jaar en werkt het voor grote nationale en internationale partijen zoals: Tui, Jaguar Land Rover, Media Markt, IKEA, Achmea, Volkswagen, KLM, Scotch & Soda, Transavia en Rabobank.

Omdat Store Support gelooft in het delen van kennis en zichzelf graag wil voorstellen organiseert het op 8 december 2016 vanaf 12:30 uur een Masterclass Customer Journey Management in het nieuwe Havenhuis in Antwerpen.

Het nieuwe Belgische Store Support is gevestigd aan de Ankerrui 9 in Antwerpen. Het is nog op zoek naar personeel en naar mystery shoppers in België.