De Friesland Zorgverzekeraar gaat samenwerking aan met Store Support

Geplaatst door op 02 juli 2010

Meer dan 500.000 verzekerden vertrouwen in Nederland op de goede zorgen van De Friesland Zorgverzekeraar. Als nuchtere zorgverzekeraar belooft zij haar klanten alleen wat ze ook waar kan maken....

De Friesland Zorgverzekeraar gaat samenwerking aan met Store Support

Meer dan 500.000 verzekerden vertrouwen in Nederland op de goede zorgen van De Friesland Zorgverzekeraar. Als nuchtere zorgverzekeraar belooft zij haar klanten alleen wat ze ook waar kan maken. Daarom worden met klanten heldere afspraken gemaakt over de dienstverlening.

Om de klant optimaal te kunnen bedienen, dient continu aandacht te worden besteed aan de ervaringen en wensen van de klant. Klantmonitoring is daarom van essentieel belang.

Structureel klantervaringen monitoren

Store Support heeft de ervaring en expertise in huis om De Friesland te voorzien van uitgebreide resultaten op basis van klantervaringen. Daarom zal Store Support mystery visits, calls, e-mails en correspondentieonderzoek uitvoeren voor de afdeling Klantcontacten.

Store Support onderscheidt zich door zowel klanten als niet-klanten van De Friesland in te zetten als mystery guest. De mystery guests worden ingezet in het werkgebied van De Friesland, zowel in de provincie als daarbuiten.

Het uitgebreide traject zal inzicht geven in de service van De Friesland en aanknopingspunten bieden voor de optimalisatie van de huidige procedures en richtlijnen omtrent het bereiken en behouden van klanttevredenheid.