Employee Experience & Customer Experience tijdens het MIE 2019

Geplaatst door Jan van der Weide op 21 januari 2019

In 2015 brachten, Arjen en Daan Noordeloos (Transavia) de MIE award mee naar huis met hun winnende case: The Never Ending Journey van Transavia. In 2018 was het weer raak: Ewald en Daphne Laeijendecker (Sanquin) namen aanwezigen mee op de reis van een bloeddonor.

Store Support & het MIE, het is een gouden combinatie. Of in ieder geval, één met een gouden randje. Hét event op het gebied van marketing, insights, onderzoek en customer journey draagt dit jaar het thema: All About Insights. Vorig jaar werd de ‘Best of MIE’ award voor de tweede keer mee naar huis genomen, toen door Ewald Lausberg en Daphne Laeijendecker die beschreven hoe de Donor Journey (lees daar alles over in onze Sanquin verbetercase) bij Sanquin werd geoptimaliseerd. Dit jaar deelde Arjen van Hijum op 6 februari het podium met Peter Olthoff (Holland Casino) en Jeff Mulder (Insinto). In de Jaarbeurs te Utrecht lieten zij zien hoe bij Holland Casino gastbeleving werd gekoppeld aan medewerkersbeleving op basis van miljoenen datapunten. Kwalitatieve insights in de klantreis en kwantitatieve analyses van deze datapunten hebben geleid tot een statistische analyse waarin kansberekening is omgezet in keiharde feiten. Feiten die Holland Casino hebben geholpen om concreet te sturen op zowel CX als EX. Een volle zaal deelnemers ging geïnspireerd huiswaarts. Niet aanwezig kunnen zijn op 6 februari? Niet getreurd, op 11 april staat ons seminar CX/EX management op het programma, waar Peter, Arjen en Jeff nogmaals te aanschouwen zijn. Benieuwd wat er dan nog meer op het programma staat? Klik dan hier!