Store Support driemaal spreker tijdens het Marketing & Insights Event

Store Support driemaal spreker tijdens het Marketing & Insights Event

Geplaatst door Martine Bouwman op 15 december 2016

Op 1 en 2 februari 2017 vindt voor de 15e keer Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) plaats in het Media Plaza Utrecht. Hét event op het gebied van marketing, insights, onderzoek en customer journey. Store Support is volop aanwezig tijdens dit event! 

Geheel aansluitend op het thema Food for Thought serveert Store Support een veelzijdig menu, bestaande uit de volgende 3 gangen: 

1 februari 9:45 - 12:45 Interactieve masterclass Customer Experience: de emotionele klantreis

Tijdens deze masterclass staat de emotionele reis die klanten maken, centraal. Leer hoe je de klantgerichtheid kunt vergroten door je te richten op de associaties, gedachten en gevoelens van klanten tijdens het contact met een organisatie. Door de emotionele klantreis in kaart te brengen, krijg je inzicht in de ‘gaps’ tussen de huidige en gewenste klantervaring. Dit helpt bij het formuleren van de belangrijkste verbeteracties en het optimaliseren van de klantreis.

Lees meer over de masterclass en hoe je hier bij aanwezig kunt zijn. 

1 februari 13:45 - 14:30 Univé – verzekerd van continu inzicht en verbetering

Of je het nou wilt of niet: in elke levensfase ben je ervan verzekerd dat je je moet verzekeren. Of je ervan gebruik maakt weet je niet: een fundamentele uitdaging van de verzekeraar in zijn klantrelatie. Univé heeft met ondersteuning van Store Support een dashboard ontwikkeld waarin de integrale klantreis centraal staat. Alle klantfases en touch points worden weergegeven mét de klantwaardering. Deze leiden tot één overkoepelende KPI: de Customer Experience Index (CXI).

2 februari 9:45 - 10:30 PEBex: over de kracht van een ‘’evidende based’’ aanpak

CEM is een jong vakgebied dat wel eens te onder zou kunnen gaan aan zijn eigen populariteit. Steeds meer organisaties gaan er voortvarend mee aan de slag maar een goed beeld van wat echt werkt ontbreekt. Als we niet oppassen kijken we over 10 jaar terug op de laatste managementhype…Vergroot de effectiviteit van je CEM strategie met een evidence based aanpak! Arjen, Jeff en Daan vertellen meer over het model dat zij ontwikkelden bij PEBex en in de praktijk toepassen bij o.a. Transavia.

 

Houd onze berichtgeving hierover in de gaten!