Store Support houdt zichzelf een spiegel voor

Geplaatst door op 23 januari 2009

De eisen die een klant stelt aan onze dienstverlening, gecombineerd met onze ruime kennis en expertise, vormen de basis van Store Support. Het leveren van hoogwaardige kwaliteit is een dagelijkse...

De eisen die een klant stelt aan onze dienstverlening, gecombineerd met onze ruime kennis en expertise, vormen de basis van Store Support. Het leveren van hoogwaardige kwaliteit is een dagelijkse uitdaging.

Om te achterhalen in hoeverre Store Support hierin slaagt, is een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de klanten, voor wie Store Support in 2008 een opdracht heeft uitgevoerd. Hierbij werd onderscheid gemaakt tussen de drie vormen van dienstverlening: mystery guest-onderzoek, klanttevredenheidsonderzoek en acquisitieondersteuning.

De resultaten bieden interessante inzichten, complimenten en een aantal verbeterpunten. Store Support wordt onder andere gekwalificeerd als kwalitatief, betrokken, betrouwbaar en enthousiast. We zullen er alles aan doen om deze eigenschappen te waarborgen en daarmee onze klanten te voorzien van onderzoek dat ook voor haar klanten leidt tot een hoger serviceniveau en een groei in klantenbinding!