Store Support spreker op neuromarketingcongres

Geplaatst door Pim Busker op 29 juni 2015

Op dinsdag 23 juni was Pim Busker namens Store Support spreker op het neuromarketingcongres dat door Braingineers georganiseerd werd. Het doel van het congres was om er zelf achter te komen wat de toegevoegde waarde is van neuromarketing, nu en in de toekomst. Store Support vertelde, onder meer, over het stressonderzoek bij Transavia en over de ExperienceCapture waarbij touchpoint-onafhankelijk klantbeleving gemeten en verbeterd wordt.

Op dinsdag 23 juni was Pim Busker namens Store Support spreker op het neuromarketingcongres dat door Braingineers georganiseerd werd. Het doel van het congres was om er zelf achter te komen wat de toegevoegde waarde is van neuromarketing, nu en in de toekomst. Store Support vertelde, onder meer, over het stressonderzoek bij Transavia en over de ExperienceCapture waarbij touchpoint-onafhankelijk klantbeleving gemeten en verbeterd wordt.

Heb je het congres gemist,  klik dan hier voor een terugblik.