Branches | mystery shopping & onderzoek

Store Support is al jaren het grootste onderzoeksbureau van Nederland dat de beleving van klanten inzichtelijk maakt met mystery shopping en klantonderzoek. Hierdoor hebben ervaring op kunnen doen met klantervaringen in elke branche en iedere sector. Vanzelfsprekend zijn er branches waarin ons team door de jaren heen gespecialiseerd is geraakt: automotive, retail, verzekeren en travel. Via onze klanten en met eigen onderzoek volgen we de klantbeleving is deze vier branches op de voet.

Onze specialisaties

Retail

Over het algemeen is de retail gezegend met positieve klantervaringen. Dat geldt echter niet voor alle takken en overal is verbetering mogelijk om de meest optimale klantbeleving te creëren. Winkels kunnen vaak nog groeien in de persoonlijke benadering van klanten; hieruit blijkt deskundigheid en specialisme. Het bieden van toegevoegde waarde is de enige manier om klanten te binden om zo de switch naar online te voorkomen.

Meer informatie

Verzekeraars

Verzekeraars concurreren vaak op prijs, maar kunnen pas echt het verschil maken met service. Vooral op het moment dat uw verzekerden hun verzekering nodig hebben of gegevens willen wijzigen, heeft een servicegerichte benadering een groot effect. Een positieve ervaring met uw service zorgt niet alleen voor het behoud van uw bestaande klanten, maar ook voor nieuwe klanten via positieve mond-tot-mondreclame.

Meer informatie

Travel

Wat wil de reiziger echt? Avontuur en verrassing of comfort en rust? De laagste prijs of vooral een goed advies? In ons structurele NPS-onderzoek zien we al jaren hoe belangrijk het is dat organisaties in de reisbranche luisteren naar de behoeften van de klant. Maar als de reis eenmaal geboekt is, gaat de klantreis verder! Ons team heeft ruime ervaring met het creëren van een positieve klantbeleving gedurende de hele reis.

Meer informatie

Automotive

Wie denkt aan opdringerige verkopers denkt helaas al snel aan de autobranche. Hoewel dit stereotype beeld allang niet meer berust op waarheid, valt er nog veel te bereiken op het gebied van klantbeleving. Onze ervaring is dat het in deze branche extra belangrijk is om te kijken naar de persoon achter de klant. Interesse in iemands situatie en behoeften zorgt voor betere adviezen en voorkomt negatieve beoordelingen.

Meer informatie