Inzicht in sportbeleving

Hoe tevreden zijn sporters over de sportactiviteit? Voelt de sporter zich betrokken bij uw sportorganisatie? Met welk gevoel verlaat men de accommodatie en in welke mate beveelt men de sport en accommodatie aan bij anderen?

De sportbranche staat voor de grote uitdaging om het plezier van met elkaar sporten zo te promoten dat het mensen stimuleert en motiveert om te gaan sporten. Hierbij is het van belang te weten welke beleving men ervaart tijdens het sporten. Er zijn hele concrete touchpoints te benoemen die deze beleving kunnen beïnvloeden denk hierbij aan: de accommodatie, contact met medewerkers en online oriëntatie.

Klantonderzoek

Middels klantonderzoek brengen we de beleving en ervaring van bezoekers van uw sportaccommodatie of sportorganisatie in kaart. We bieden door inzet van mystery guets-onderzoek en customer journey-onderzoek inzicht in de touch points en geven hiermee concrete handvatten voor verbeteringen. 

Sportbeleving verbeteren

Met de concrete handvatten is het mogelijk verbeteringen door te voeren, verbeteringen die aansluiten bij de wensen van de sporter waarbij het uiteindelijk doel is om de sportbeleving verder te optimaliseren.

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciƫle uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen