Inzicht in sportbeleving

Hoe tevreden zijn sporters over de sportactiviteit? Voelt de sporter zich betrokken bij uw sportorganisatie? Met welk gevoel verlaat men de accommodatie en in welke mate beveelt men de sport en accommodatie aan bij anderen?

De sportbranche staat voor de grote uitdaging om het plezier van met elkaar sporten zo te promoten dat het mensen stimuleert en motiveert om te gaan sporten. Hierbij is het van belang te weten welke beleving men ervaart tijdens het sporten. Er zijn hele concrete touchpoints te benoemen die deze beleving kunnen beïnvloeden denk hierbij aan: de accommodatie, contact met medewerkers en online oriëntatie.

Klantonderzoek

Middels klantonderzoek brengen we de beleving en ervaring van bezoekers van uw sportaccommodatie of sportorganisatie in kaart. We bieden door inzet van mystery guets-onderzoek en customer journey-onderzoek inzicht in de touch points en geven hiermee concrete handvatten voor verbeteringen. 

Sportbeleving verbeteren

Met de concrete handvatten is het mogelijk verbeteringen door te voeren, verbeteringen die aansluiten bij de wensen van de sporter waarbij het uiteindelijk doel is om de sportbeleving verder te optimaliseren.

“Het leveren en waarborgen van kwaliteit staat bij Sportfondsen Nederland hoog in het vaandel. Door de sterke en zwakke punten van onze organisaties in kaart te brengen kunnen we mooie verbeterslagen maken in de ervaring en reis van onze klanten. Store Support helpt en ondersteunt ons op dit vlak uitstekend bij. Tycho Knevel, Commercieel Directeur Sportfondsen Nederland”