1. Inzicht in de Patient Journey

Voor zorginstellingen wordt het steeds belangrijker om zich te richten op de klantenbeleving van hun patiënten. De reis van uw patiënten kunnen we bij Store Support volledig onderzoeken, waarbij ieder contactmoment van de patiënt wordt bekeken. Award winning Patient Journey Management cases als Sanquin zijn hier een mooi voorbeeld van.

Kom meer te weten over de Patient Journey

2. Optimaliseren van de Employee Experience

Bij Store Support zijn we ervan overtuigd dat, wanneer we ons oprecht verdiepen in de wereld van zorgpersoneel we enorm veel inzichten kunnen ophalen om de Employee Experience aan beide zijden te optimaliseren. Waardoor treedt er veel verzuim op? Wat zijn de knelpunten van de organisatie, waardoor veel medewerkers vertrekken?

Store Support biedt inzicht in de Employee Journey en koppelt hier concrete verbeteracties aan om de medewerkersbeleving te optimaliseren. 

Kom meer te weten over de Employee Experience in de zorg

 

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht, formulier is beveiligd met Recaptcha
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen