Inzicht in de Patient Journey

Voor zorginstellingen wordt het steeds belangrijker om zich te onderscheiden. ‘Zorgconsumenten’ hebben immers zelf steeds meer invloed op de keuze door wie zij behandeld willen worden. Tegelijkertijd staat de sector onder druk. In de zorg is sinds een aantal jaren een krapte aan het ontstaan op de arbeidsmarkt. Hoewel de krapte is voorspeld, is deze sneller en heviger merkbaar dan waar men vooraf op had gerekend. Afdelingen sluiten en het personeel werkt onder hoge druk. Het tegengaan van verloop en verzuim en het verhogen van werknemerstevredenheid is een flinke uitdaging. Binnen de huidige context van de zorgmarkt krijgt het creëren van een ultieme klantbeleving bij patiënten en cliënten steeds meer focus. Dit is namelijk een voor de hand liggende manier om je als organisatie te kunnen onderscheiden en ambassadeurs te creëren.

Optimaliseren van Customer Experience en Employee Experience

Bij Store Support zijn we ervan overtuigd dat, wanneer we ons oprecht verdiepen in de wereld van patiënten, cliënten én zorgpersoneel we enorm veel inzichten kunnen ophalen om zowel de Customer Experience als de Employee Experience aan beide zijden te optimaliseren. Door dit inzicht en hieraan verbeteracties en of een implementatietraject te koppelen is het mogelijk hét verschil te maken in de beleving bij patiënten en medewerkers. Met andere woorden: Een beleving die ze in het hart raakt.

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen