A-Point Groep

A-Point Groep

A-Point Groep en Store Support werken vanaf 2009 intensief samen om de klanttevredenheid te verhogen bij A-Point Groep. Klanttevredenheid is één van de aspecten die continu aandacht verdient in het koopproces van een auto. Zowel voor, tijdens als na de verkoop is het van belang een goede relatie te onderhouden met de klant.

Doel en aanpak

De onderzoeken die worden uitgevoerd hebben als doel A-Point Groep inzicht te geven in de verkoopgerichtheid van medewerkers, aanknopingspunten te bieden in de verkoopgerichtheid en voor de kwaliteit van de dienstverlening in het algemeen. De vestigingen van A-Point Groep worden met regelmaat bezocht door een mystery shopper, waarbij soms een verkoopgesprek plaatsvindt en soms alleen wordt gekeken of binnenkomende klanten worden begroet (Meet & greet).

Resultaten

Gebleken is dat de bevindingen van de mystery shoppers belangrijke inzichten bieden aan A-Point. Door de continuïteit van het onderzoek worden trends en ontwikkelingen duidelijk per medewerker, vestiging en merk. Bij beide typen metingen is een stijgende lijn te zien in de resultaten, wat betekent dat de klant steeds meer centraal staat.

Over A-Point Groep

De A-Point Groep is totaalleverancier van mobiliteit in Amsterdam en omstreken. De ongeveer 320 medewerkers die werkzaam zijn voor één van de bedrijfsonderdelen van de A-Point Groep, zetten zich dagelijks in om de klant optimaal mobiel te houden. De A-Point Groep vertegenwoordigt de merken Audi, Volkswagen, Skoda, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. Daarnaast beschikt het over een verhuurbedrijf, schadeherstelbedrijf en een leasemaatschappij (LeasePoint).

Uitgevoerde diensten
Meet & greet-onderzoek, Mystery shopping

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op

Fred Starkenbrug over A-Point Groep Fred Starkenbrug over A-Point Groep
Store Support is onze partner die maandelijks volledig inzicht geeft in de dienstverlening en kwaliteit die wij aan onze klanten geven. Het bedrijf levert al jarenlang een hoge kwaliteit mystery shoppers met daarbij inzichtelijke rapportages van onze dienstverlening. Store Support onderscheidt zich van andere bedrijven doordat alle medewerkers iets toe voegen aan deze zakelijke relatie. Je kunt je hier als klant nog beter door ontwikkelen. Dit is partnerschap!
Fred Starkenbrug Commercieel directeur A-Point Groep Bekijk de hele case

Informatie aanvragen

* Verplichte velden.

Renik Brandt Corstius

Account & Sales director

Renik Brandt Corstius
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief