Batavia Stad Fashion Outlet

Batavia Stad Fashion Outlet maart 2014

Masterclass klantgericht ondernemen 

Al meerdere jaren is Store Support partner van Batavia Stad Fashion Outlet voor het uitvoeren van mystery shopping en Meet & Greet onderzoek. De A-merken die gevestigd zijn in deze unieke retail omgeving worden op deze wijze ondersteund bij het optimaliseren van hun performance op het gebied van sales en service. Om de merkpartners van het centrum nog beter te faciliteren heeft Arjen van Hijum voor zowel de Store Managers als de Retail Managers een masterclass verzorgd, genaamd: Klantgericht Ondernemen.

Tijdens deze masterclass, stonden drie onderwerpen centraal: de rol van de klant, de rol van de medewerker en de Customer Journey. Vragen die daarbij beantwoord werden, zijn: Wat is nou eigenlijk klantbeleving? Waar moet je op letten bij het managen van je klant zijn verwachtingen? En welke bedrijven zijn hier goede voorbeelden van?

Naast de presentatie van Arjen was het met name van toegevoegde waarde dat de medewerkers en managers zélf aan het werk gingen met de gepresenteerde materie.

Uitgevoerde diensten
Meet & greet-onderzoek, Mystery shopping, Masterclasses

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op