Century Autogroep

Century Autogroep juli 2013

Doel en aanpak

Klanttevredenheid is een aspect dat continu aandacht verdient in het koopproces van een auto. Alle vestigingen van Century worden daarom regelmatig bezocht door een mystery shopper. De mystery shops dragen bij aan het inzicht in het verloop van het verkoopproces en de verkoopgerichtheid van medewerkers. Aanknopingspunten worden verkregen om het serviceniveau te verhogen en voor het optimaliseren van de kwaliteit van de dienstverlening.

Resultaten

De mystery shops zijn gericht op een specifiek merk en zowel de afdeling occasions als de verkoop van nieuwe auto’s worden beoordeeld. De aanpak biedt voor Century een mogelijkheid om de klantervaring te spiegelen aan de methode van werken in het bedrijf. De resultaten van de onderzoeken hebben in de loop der jaren aantoonbaar geholpen in het verhogen van de klantvriendelijkheid bij Century. 

Over Century Autogroep

Century Autogroep is de afgelopen tachtig jaar uitgegroeid tot een mobiliteitspartner met bijna 350 medewerkers verspreid over dertien vestigingen. Century Autogroep biedt de particuliere en zakelijke rijder een totaaloplossing op het gebied van zijn of haar autowensen. Door goed te luisteren en zich in iedere klant te verplaatsen, streven alle medewerkers ernaar net even iets meer te doen dan nodig is. 

Zie ook deze uitgebreide case:

Uitgevoerde diensten
After Sales onderzoek, Mystery shopping

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op