Century Autogroep

Century Autogroep

Century Autogroep is ervan overtuigd dat optimale klantbeleving nodig is. Het wordt steeds belangrijker in iedere sector om de verwachtingen van je klanten keer op keer overtreffen. Daar gaat het om. Century wil dat mensen hen associëren met een fijne ervaring. Mystery shoppers meten al jaren de klanttevredenheid bij Century Autogroep. Zelfs in economisch uitdagende tijden, ging dat door. De klantbeleving is mede daardoor best goed, maar vorig jaar heeft Century Autogroep besloten nog een stap verder te willen, het moet nog beter.

Doel en aanpak

Mystery shoppers meten al jaren de klanttevredenheid bij Century Autogroep. Zelfs in economisch uitdagende tijden, ging dat door. De klantbeleving is mede daardoor best goed, maar vorig jaar heeft Century Autogroep besloten nog een stap verder te willen, het moet nog beter.

Store Support voerde enkele meeloopdagen uit. Ze keken mee, luisterden hoe klanten live en telefonisch benaderd werden en zag hoe de vestigingen van Century fysiek passen in het klantbelevingsplaatje. De uitkomst was een presentatie met exacte cijfers. Hoe vaak gaat de telefoon gemiddeld over? Worden klanten altijd klantvriendelijk benaderd? Kunnen ze hun vragen kwijt? Het waren confronterende bijeenkomsten waarin duidelijk werd dat er nog voldoende is om aan te werken, en dat het allemaal nog veel beter kan.

Resultaten

Maar hoe doe je dat? Door alle expertise over het bedrijf die Store Support door de jaren heen verzamelde om te zetten in concrete actieplannen. Door dieper op zaken in te gaan, door te coachen, door te adviseren, door mee te denken en door stap voor stap het klantproces te analyseren en te verbeteren. 

Store Support ontwikkelde een actiekaart voor vestigingsmanagers. Hierop werden vier punten ingevuld die iedereen beter in de gaten ging houden. Uitkomsten van de mystery shops werden doelgericht omgezet in trajecten. Store Support coachte de vestigingsmanagers en de MT leden om nog klantgerichter te denken, op basis van de shops, de actiekaarten en de expertise vanuit het verleden.

Store Support is van grote waarde. Zo is zij ook betrokken bij de groep die nadenkt over de toekomst van het autobedrijf. Hoe wordt er straks omgegaan met beleving? Hoe ziet de customer journey eruit? Hoe worden digitale hulpmiddelen toegepast in dat proces? 

Over Century Autogroep

Century Autogroep is sinds 1932 uitgegroeid tot een mobiliteitspartner met bijna 400 medewerkers verspreid over 18 vestigingen in Groningen en Drenthe. Met dealerschappen met onder andere Audi en Volkswagen Bedrijfswagens, een eigen hypermoderne wasstraat en een verhuur-, lease-, en schadetak biedt Century de particuliere en zakelijke rijder een totaaloplossing op het gebied van mobiliteitswensen. 

Meer lezen? Over deze samenwerking verscheen een uitgebreide klantcase.

Uitgevoerde diensten:

Mystery ShoppingVerbetertrajecten

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op

Erik Meems over Century Autogroep Erik Meems over Century Autogroep
Wij zijn erg blij met de samenwerking en Store Support heeft ons aantoonbaar geholpen in het verhogen van de klantvriendelijkhheid van ons bedrijf. Daarmee krijgen wij de kans onze klanten loyaal te maken en daar gaan wij voor!  
Erik Meems Algemeen Directeur / DGA Century Autogroep Bekijk de hele case

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen