Europcar

Europcar

Mystery shoppers van Store Support huren meerdere periodes per jaar bij alle vestigingen van Europcar een auto. Door het gehele proces van reserveren tot en met de afhandeling te meten, krijgt Europcar inzicht in het huidige niveau van de dienstverlening en concrete aanknopingspunten ter verbetering.

Doel en aanpak

Europcar wil de kwaliteit van de dienstverlening op locatie vergroten. Om dit te realiseren is een customer journey onderzoek opgezet. Het doel van het onderzoek is het verbeteren van de klantbeleving en –ervaring tijdens de autohuur en in de vestigingen van Europcar. Voor dit onderzoek huren mystery shoppers gedurende een periode een auto. Op deze wijze doorloopt de mystery shopper de gehele customer journey (klantreis) van de autohuur.

Resultaten

Door de resultaten van alle fasen (reservering, afhalen, gebruik en retourneren) inzichtelijk te maken, krijgt Europcar antwoord op de onderzoeksvragen. Dankzij het onderzoek worden ervaringen van het gebruik van de huurauto duidelijk, maar ook het handelen van de medewerkers en ervaringen van het proces als geheel.

Over Europcar

Europcar maakt deel uit van Markeur. Europcar verhuurt al auto's sinds 1985 en heeft 18 vestigingen in Nederland. Het wagenpark van Europcar is groeiende en bedraagt ruim 2.400 personen- en bestelauto's. Hierbij is een ruime keuze uit verscheidene merken en modellen. Europcar verhuurt niet alleen de nieuwste auto’s en bestelwagens, maar voorziet ook in ski-/bagageboxen, verhuisdozen, steekwagens, navigatiesystemen en winterbanden. Zelf ook de dienstverlening van Europcar ervaren? Reserveer dan een huurauto via www.europcar.nl bij een locatie bij u in de buurt.

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvragen

* Verplichte velden.
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508 WhatsApp
maginezine Gratis magazine Aanvragen

Blijf op de hoogte

via onze nieuwsbrief