Hanzehogeschool Groningen

Hanzehogeschool Groningen juni 2013

Doel en aanpak

Naar aanleiding van een pilot bereikbaarheidsonderzoek dat Store Support in 2012 heeft uitgevoerd, zijn 10 Gouden Regels opgesteld met betrekking tot telefonische bereikbaarheid. Daarnaast is er sindsdien hard gewerkt om een breed en uniform beleid op te stellen op het gebied van bereikbaarheid. Om te toetsen in hoeverre de telefonische bereikbaarheid goed verloopt, heeft Store Support in 2013 wederom een bereikbaarheidsonderzoek uitgevoerd. In dit onderzoek werden alle telefoonnummers van het Facilitair Bedrijf betrokken en werden in totaal bijna 300 metingen uitgevoerd. Bij het onderzoek werd onderscheid gemaakt tussen loketten en individuele nummers.

Resultaten

De honderden calls hebben de Hanzehogeschool inzicht gegeven in de punten waaraan gewerkt moet worden om klantgerichter te worden. Met name op het gebied van ‘hospitality’ en gastheerschap. Daarnaast hebben de resultaten input geleverd voor de introductie van een nieuw telefonieplatform. Tevens heeft het de Hanzehogeschool inzicht gegeven in de wijze waarop wordt omgegaan met het gebruik van voicemail, het doorverbinden en naleven van terugbelverzoeken.

Over Hanzehogeschool Groningen

De Hanzehogeschool Groningen is de oudste multisectorale hogeschool van Nederland. In 2013 vierde zij haar 215-jarig bestaan. Met vestigingen in Groningen, Assen, Leeuwarden en Amsterdam telt de hogeschool bijna 26.000 studenten en 2.700 personeelsleden. De Hanzehogeschool Groningen ontwikkelt zich, met ruim 30 lectoraten en 6 kenniscentra, tot een kennisinstelling voor toegepast onderzoek. 

Uitgevoerde diensten
Mystery calling, Bereikbaarheids-onderzoek

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op of Mystery calling

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op