Jaguar Land Rover - mystery guest-onderzoek

Jaguar Land Rover - mystery guest-onderzoek mei 2015

Jaguar Land Rover heeft de ambitie de komende jaren fors te groeien. Om daadwerkelijk groei te realiseren is het bieden van een ultieme showroombeleving aan potentiële klanten doorslaggevend. Om Jaguar Land Rover hierbij te helpen is Store Support begin 2014 gestart met het uitvoeren van een mystery guest-onderzoek bestaande uit mystery shopping, mystery e-mailing en leadopvolging.

Doel en aanpak

Tijdens het onderzoek worden de prestaties van de dealers op het gebied van klantbeleving in kaart gebracht. Om de klantbeleving bij de showrooms van Jaguar Land Rover in kaart te brengen, worden mystery shops uitgevoerd bij alle dealers. Daarnaast bestaat het onderzoek uit de onderdelen mystery e-mailing en leadopvolging. Alle dealers in Nederland, België en Luxemburg worden bij het onderzoek betrokken.

Resultaten

De individuele resultaten van het onderzoek worden in de eigen taal van de dealers in een online omgeving gerapporteerd. Hiermee krijgt iedere verantwoordelijke in de organisatie inzicht in de scores per merk, type meting en per dealer. Het helpt Jaguar Land Rover om inzicht te krijgen en de dealers te laten leren om zoveel mogelijk een premium showroombeleving te realiseren.

Over Jaguar Land Rover

Jaguar Land Rover brengt twee zeer prestigieuze Britse automerken samen: Jaguar, fabrikant van ’s werelds meest luxe sportwagens, en Land Rover, ’s werelds grootste fabrikant van premium all-wheel drive voertuigen. Het hart van beide premiummerken ligt in het Verenigd Koninkrijk. Elke Jaguar en elke Land Rover wordt in Groot-Brittannië ontwikkeld en ontworpen.

Uitgevoerde diensten
Mystery e-mailing, Mystery shopping

Weten wat we voor u kunnen betekenen?

Neem vrijblijvend contact op of Onze diensten voor automotive?

Weten wat we voor u kunnen betekenen?
Neem vrijblijvend contact op