NEH ICT Solutions

NEH ICT Solutions september 2016

Doel en aanpak

Eén keer per jaar voert NEH in eigen beheer een klanttevredenheidsonderzoek uit onder haar klanten en gebruikers. Het doel van dit onderzoek is het in kaart brengen van de tevredenheid bij alle eindgebruikers van de diensten die NEH haar klanten levert.

Nadat het onderzoek is afgerond ontvangt Store Support van NEH de verzamelde resultaten om deze te analyseren en rapportages te verzorgen. Aanvullend maakt Store Support een infographic, welke door NEH intern wordt ingezet om haar medewerkers bewust te maken van de reacties van onze klanten en daardoor de klanttevredenheid nog verder te verhogen.

Resultaten

De rapportages van NEH worden individueel per klant opgesteld. Om als organisatie blijvend te kunnen verbeteren deelt de directie van NEH de rapportages, tijdens hun jaarlijkse strategie ontmoetingen met de directies van al hun klanten. Het delen van de rapportages op directieniveau draagt bij aan de goede relatie die NEH met haar klanten heeft. Daarnaast wordt het geven van feedback gestimuleerd, wat bijdraagt aan het continu optimaliseren van de dienstverlening, óók buiten het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek om.

Jan Pieter Cleveringa, Algemeen Directeur van NEH, zegt hierover: “Store Support ervaren wij als een dynamische en zeer kennisrijke organisatie die haar uitgebreide ervaring inbrengt en deelt. Met Store Support als partner is NEH ook op het vlak van tevredenheidsonderzoek onderscheidend in de woningcorporatiemarkt”.

Over NEH ICT Solutions

Sinds 1 september 1997 is NEH succesvol actief vanuit Leusden. ICT in-huis, in de Cloud, in beheer of als dienst: NEH biedt haar klanten de beste oplossingen voor hun ICT-omgeving. Met het unieke dienstenportfolio van NEH worden klanten volledig naar wens ontzorgd. Zo biedt NEH oplossingen voor onder meer Kantoorautomatisering, Office 365, Back-up, Uitwijk, Proactief Beheer, Mobile Device Management, Storage en Hosted Voice. Naast ontzorging middels technische oplossingen worden klanten bij NEH ook ontzorgd door mensgerichtheid: niet de ICT centraal, maar de medewerker en hoe deze wil werken! Begonnen met zijn vijven is de mensgerichte organisatie doorgegroeid naar bijna 60 medewerkers.

Uitgevoerde diensten
Klanttevredenheids-onderzoek

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op