Otravo -  Feedbackloop

Otravo - Feedbackloop mei 2016

Store Support brengt doorlopend de klanttevredenheid in kaart van klanten die online of offline een vakantie hebben geboekt bij Otravo. Dit gebeurt door klanten meteen na afronding van het boeken van een vakantie te vragen naar hun ervaringen. Dit doen we met behulp van de feedbackloop: een vorm van klantonderzoek waarbij klanten op een bepaald moment in het klantproces online om feedback worden gevraagd.

Doel en aanpak

Door uitvoering van dit onderzoek krijgt Otravo doorlopend inzicht in de mening van klanten, nadat zij een vakantie hebben geboekt via WTC.nl of Vliegtickets.nl. Door de klanten kort na het afronden van hun boeking te vragen naar hun ervaring brengt Otravo het functioneren van de dienstverlening in kaart. Op basis van de resultaten kan Otravo concreet aan de slag met de feedback die is ontvangen vanuit de klanten.

Resultaten

De resultaten worden wekelijks aan Otravo opgeleverd in de vorm van Infographics. Hierbij wordt in één oogopslag duidelijk hoe de meetpunten worden beoordeeld en wat de ontwikkeling is ten opzichte van de week ervoor. Door deze aanpak wordt elke week inzichtelijk hoe klanten het online en offline boekingsproces hebben ervaren. Klanten geven concrete tips ter verbetering, waar Otravo (indien gewenst) direct op in kan spelen.

Over Otravo

Otravo is in 2014 ontstaan vanuit het samengaan van twee succesvolle reisondernemingen: Vliegtickets.nl en World Ticket Center (WTC). Deze fusie heeft geleid tot het ontstaan van een nieuwe, dynamische organisatie met een stevige positie binnen de Benelux. Onder Otravo vallen de merken Vliegtickets.nl, World Ticket Center/WTC.nl, Vliegtarieven.nl en Vliegtickets.be. Per 1 januari 2016 is ook SchipholTickets.nl, de OTA-dochter van Schiphol Travel, onderdeel geworden van Otravo.

Via de hierboven beschreven kanalen helpt Otravo reizigers bij het eenvoudig, tegen de beste prijs-kwaliteitverhouding, boeken van verschillende soorten reizen en vakanties. Dit gebeurt zowel door het hebben van persoonlijk contact met de klant als via de online selfservice.

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op