Pon Equipment

Pon Equipment september 2013

Doel en aanpak

Het doel van het onderzoek is om inzichtelijk te krijgen welke ervaringen leads/klanten hebben met Pon Equipment in Nederland, Noorwegen, Denemarken en Zweden. Het gaat hierbij om het eerste contact door middel van een informatieaanvraag, tot en met het opvragen van offertes. Mystery shoppers die in de doelgroep vallen doorlopen het gehele proces en leggen daarbij al hun ervaringen vast.

Resultaten

De mystery shoppers hebben alle mogelijke contactmomenten aangegrepen om contact te onderhouden met Pon. Dankzij het managementrapport en het online dashboard heeft Pon diepgaand inzicht verkregen in hoe klantprocessen worden ervaren. Het Customer Journey Dashboard biedt direct inzicht in welke touch points als waardevol worden gewaardeerd en welke nog verbetering behoeven.

Over Pon

Pon, één van Nederlands grootste familiebedrijven, is een internationale handels- en serviceorganisatie met een grote diversiteit aan activiteiten. Bij Pon werken bijna 11.000 mensen verspreid over 250 vestigingen in 20 landen. Pon heeft als doel om haar (potentiële) klanten elke dag het beste te bieden. Het zijn de mensen bij Pon die het verschil maken: zij werken met veel trots voor de merken van Pon, waaronder Volkswagen, Caterpillar, MAN, Gazelle en Continental.

Uitgevoerde diensten
Mystery shopping

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op