ProMobility

ProMobility februari 2016

De Customer Journey, wat is dat nou eigenlijk? Is het een modeterm? Een marketing gril? Heb je er wat aan? En zo ja, wat moet je er mee? ProMobility wilde er het fijne van weten en vond het tijd voor actie. Bij toeval kwamen we in contact met Arjen van Hijum van Store Support uit Groningen. Na de eerste kennismaking waren we al zeer enthousiast. Arjen verraste ons, letterlijk en figuurlijk. We waren getriggerd en togen een paar maanden later naar het hoge noorden voor een gesprek bij Arjen op kantoor.  Daar bewees hij ons dat we aan het goede adres waren: Store Support weet álles van de Customer Journey en daar wilden wij meer van weten!

Eind januari gaf Arjen van Hijum daarom aan het hele team van ProMobility een Customer Journey Workshop. Zeer goed voorbereid presenteerde hij ons het belang van een goede klantbeleving en dat het juist in de kleine details zit: verras de klant, overtref verwachtingen en kom simpelweg afspraken na. Dat wisten we natuurlijk al en wij zijn al lange tijd op de goede weg, maar Arjen heeft ons tijdens de workshop veel bijgebracht, waar uiteindelijk onze klanten nog meer van zullen profiteren! We gaan door met Store Support en dat kan ik iedereen, die een beetje geeft om zijn klanten, aanraden!

Marc Noyons
Directeur ProMobility BV

Over Promobility

ProMobility is een merkonafhankelijke autoleasemaatschappij die mobiliteit goed voor elkaar aanpakt. Met opgestroopte mouwen en recht door zee houdt ProMobility het MKB in de regio’s Zaanstreek en Voorne-Putten altijd in beweging met leaseconstructies op maat.

Uitgevoerde diensten
Masterclasses

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op