Reisretailbedrijf van het Jaar

Reisretailbedrijf van het Jaar maart 2015

Doel en aanpak

Tijdens de verkiezing worden reisbureaus op verschillende onderdelen beoordeeld. Er wordt onder andere gelet op professionaliteit, klantgerichtheid, kennis, financiële resultaten, gebruik van online en offline verkoopkanalen en social media. De mystery shops, calls en e-mails die Store Support elk jaar uitvoert vormen een belangrijke bron van informatie voor de juryleden, van wie de algemeen directeur van Store Support, Arjen van Hijum, er één is.

Resultaten

De verkiezing, evenals het onderzoek dat Store Support ervoor uitvoert, bestaat uit meerdere rondes. De mystery calls en e-mails worden in de voorrondes uitgevoerd, waarna de provinciewinnaars worden bepaald. Deze reisbureaus worden elk bezocht door een mystery shopper. Uiteindelijk kiest de jury één landelijke winnaar uit, die tijdens een gala bekend wordt gemaakt. 

Over de verkiezing

De verkiezing Reisretailbedrijf van het Jaar is een initiatief van TravMagazine en heeft tot doel een constructieve bijdrage te leveren aan het voortdurende proces van kwaliteitsverbetering in de Nederlandse reisretail. Het is al jarenlang een gerenommeerde verkiezing om goede reisbureaus te onderscheiden met een provinciale of zelfs landelijke titel. 

Uitgevoerde diensten
Mystery shopping

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op