VodafoneZiggo

VodafoneZiggo

Ze sturen een bot bij de nieuwe afstandsbediening, als ze horen dat de hond die heeft opgegeten. De medewerkers van VodafoneZiggo krijgen de ruimte om zelf te werken aan klantbeleving. Die betrokkenheid helpt het merk fors vooruit, blijkt uit de onderzoeken van Store Support

Doel en aanpak

Wat voor ons het belangrijkst is dat de klant tevreden is. Of beter nog: dat zijn verwachtingen overtroffen worden. Het bot voor de hond is een mooi voorbeeld. Dat zijn de dingen waar klanten het op feestjes over hebben. Die ultieme klantbeleving is iets waar we bij VodafoneZiggo al jaren hard aan werken. En het is de reden waarom VodafoneZiggo destijds Store Support vroeg mee te denken en een bijdrage te leveren. Mystery callers benaderen sindsdien de agents op de callcenters regelmatig. 

Resultaten

Het onderzoeken van klantbeleving is bij ons een continu proces. Door de jaren heen is er op deze manier al veel waardevolle informatie verzameld. Én zijn de prestaties van de sales-callcentermedewerkers aanzienlijk verbeterd. "Cijfers zijn één ding. Maar als je een echte ervaring kunt delen, dan maakt dat meer indruk. En die echte ervaringen hebben we door die mystery calls." 

Over VodafoneZiggo

VodafoneZiggo is Nederlandse aanbieder van kabeltelevisie, internet en mobiele telefonie. VodafoneZiggo is in 2017 onstaan als fusie tussen de Nederlandse activiteiten van Liberty Global en Vodafone. 

Plezier en vooruitgang met elke verbinding. Dat is waar het bij VodafoneZiggo om draait. Het leggen van waardevolle verbindingen, tussen mensen en voor mensen, bouwen aan het netwerk van de toekomst. Door het inzetten van de kracht van technologie een sterkere samenleving.

Meer lezen? Over deze samenwerking verscheen een uitgebreide klantcase.

Uitgevoerde diensten
Mystery calling, Mystery shopping

Meer weten over onze dienstverlening?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze dienstverlening?
Neem vrijblijvend contact op

Ruben Smit over VodafoneZiggo Ruben Smit over VodafoneZiggo
Klantbeleving sluipt in ons DNA. Dit was niet mogelijk geweest als Store Support ons niet regelmatig de spiegel voorhield. 
Ruben Smit Manager 3rd party Management VodafoneZiggo Bekijk de hele case