Verbetertrajecten

Store Support: meer dan mystery shopping. Veel meer.

Klantbeleving. Eén woord, één wens. Maar o zo lastig er iets aan te verbeteren. Store Support werkt aan de klantbeleving van tal van bedrijven en instellingen. Mystery shopping? Ja. Daar begint het mee, en daar eindigt het ook. Maar ertussenin heeft Store Support een heel concept ontwikkeld. Want het meten van de klanttevredenheid is één ding, iets met de resultaten doen is een tweede. Store Support ondersteunt daarbij op alle terreinen.

Het omzetten van meetresultaten in actie is niet eenvoudig. Dat gebeurt op allerlei manieren. Met actiekaarten, met informatieboekjes voor alle medewerkers, met grootschalige presentaties, met bijeenkomsten in kleinere kring. Wat maar nodig en gewenst is. Allemaal met als doel de klantervaring te verbeteren.

Zo zet Store Support klanttevredenheidscoaches in. Ze spiegelen, laten zien wat beter kan en hoe dat zou kunnen. Ze helpen het kader om de werkvloer beter te coachen. Op basis van de meetresultaten die de mystery shoppers inbrengen. En zo is het totaalpakket rond. Van de eerste meting van de klantbeleving via een coachings- en bewustwordingstraject naar de volgende. Het werkt. De door de mystery shoppers ervaren klantbenadering is steevast positiever dan de keer ervoor. Meten is weten. Vervolg geven aan de meetresultaten is echte vooruitgang.

Bekijk hieronder de cases. Klik op de afbeelding om de case te bekijken!