Toepassingen

Van customer journey naar hartstocht, op welke manier kun je de customer journey toepassen in jouw organisatie om te zorgen dat het hart van de klant sneller gaat kloppen?

Pascal Brouwer over Batavia Stad Fashion Outlet Pascal Brouwer over Batavia Stad Fashion Outlet
In ons streven naar het bieden van een unieke winkelervaring voor onze bezoekers, is klantgericht ondernemen essentieel. Store Support is hierin een sterke…
Pascal Brouwer Retail Manager Batavia Stad Fashion Outlet Bekijk de hele case

Mapping - Klantreis inzichtelijk maken

Alle stappen die een klant gedurende een klantreis doorloopt worden in kaart gebracht. Ook de primaire emoties en de ervaringen worden vastgelegd. Op basis van de huidige/bestaande ervaring wordt vervolgens ook gekeken naar de gewenste klantreis. Zodra er inzicht is in de bestaande vs. de gewenste customer journey, kunnen er concrete verbeteracties worden geformuleerd.

Workshops - Bewustwording creëren 

Om meer bewustwording te creëren onder medewerkers met betrekking tot de impact van de emotionele klantervaring, geeft Store Support Customer Experience workshops. Tijdens de inspirerende workshop ontvangen medewerkers informatie over de ultieme klantreis, aangevuld met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Na de presentatie worden uitgedaagd zelf met het onderwerp aan de slag te gaan en de opgedane kennis te vertalen naar de praktijk in een twee uur durende workshop. De workshop ExperienceCapture leert de medewerkers om zich te verplaatsen in de emoties van hun klant en direct praktisch invulling te geven aan verbeteracties om de klantervaring te verbeteren.

Opleidingsprogramma – Ontwikkeling medewerkers

Voor een organisatie kan het een belangrijk uitgangspunt zijn dat men zelf wordt opgeleid om op grond van inzicht in customer journeys verbeteringen in de customer experience te gaan realiseren. Store Support kan een opleidingsprogramma samenstellen waarbij medewerkers van uw organisatie worden getraind in het werken met de methodiek. Zij ontvangen hierbij informatie over de wetenschappelijke onderbouwing, de samenhang- en de functies van de verschillende onderzoekstools en de interpretatie- en verwerking van de onderzoeksresultaten.

Deze trainingen worden middels workshops vormgegeven en zijn onderverdeeld in drie leerfases:

  • Kennisoverdracht ExperienceCapture-methodiek.
  • Leren toepassen van de methodiek en het verzorgen van customer journey sessies.
  • Customer experience verbeteren door acties te valideren, implementeren en borgen binnen de eigen organisatie.

Meer weten over:
Neem contact op

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciƫle uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen