Diensten

Customer Journey onderzoek

Customer Journey onderzoek

Klantbeleving is het product van alle deelervaringen met uw organisatie. Eén misser heeft gevolgen voor de hele klantbeleving. We stellen de…

Mystery shopping

Mystery shopping

Het verbeteren van processen rondom klantenservice en verkoop: het is een dagelijkse uitdaging. Uw markt verandert immers continu. Mystery shopping…

Mystery calling

Mystery calling

Wanneer een klant telefonisch contact opneemt met een aankoopintentie, vraag of klacht, spelen meerdere factoren een rol in de klantbeleving.…

Mystery e-mailing

Mystery e-mailing

Mystery e-mailing toont hoe snel en goed e-mails van klanten door uw bedrijf worden beantwoord. Store Support zorgt voor concrete verbeterpunten.

Mystery guest

Mystery guest

Welk gevoel houdt een klant over aan het bezoek aan uw organisatie? Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau…

Meet & greet-onderzoek

Meet & greet-onderzoek

Uw klant heeft al snel een oordeel over uw organisatie: de eerste indruk is essentieel. Zijn er medewerkers aanwezig en stappen ze af op uw klant?…

Mystery webshopping

Mystery webshopping

Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Mystery webshopping legt knelpunten in uw webshop bloot, zodat u de online…

Mystery Social Media

Mystery Social Media

Hoe gaat uw organisatie om met interactie via social media? Luistert u echt en zijn uw reacties klantgericht? Mystery social media onderzoek…

Klanttevredenheids-onderzoek

Klanttevredenheids-onderzoek

Store Support heeft jarenlange ervaring met onderzoeken naar klanttevredenheid en gebruikt de nieuwste methodes: online, mobiel en telefonisch.

Bereikbaarheids-onderzoek

Bereikbaarheids-onderzoek

Bij het contact met uw organisatie is bereikbaarheid bepalend voor de eerste indruk die een (potentiële) klant krijgt. Hoe lang duurt het voordat…

Lost Sales-onderzoek

Lost Sales-onderzoek

Een potentiële klant wilde iets bij u kopen, maar heeft toch geen aankoop gedaan: waarom? Met lost sales onderzoek krijgt u inzicht in het omzetverlies…

After Sales onderzoek

After Sales onderzoek

Verkoop en service eindigen niet bij de aankoop. Ook daarna kunt u werken aan klanttevredenheid. After sales onderzoek geeft hieraan vorm, biedt…

Net Promoter Score

Net Promoter Score

Zouden klanten u aanbevelen bij anderen? Het antwoord op deze cruciale vraag wordt uitgedrukt in de Net Promoter Score. De NPS-vraag nemen wij…