Diensten

Customer journey

Customer journey

We stellen de customer journey en de contactmomenten vast, meten de prestaties bij deze touchpoints en sporen knelpunten op. Zo kunt u doeltreffend…

Meer over Customer Journey
Mystery shopping

Mystery shopping

Het verbeteren van processen rondom klantenservice en verkoop: het is een dagelijkse uitdaging. Uw markt verandert immers continu. Mystery shopping…

Meer over Mystery shopping
Mystery calling

Mystery calling

Wanneer een klant telefonisch contact opneemt met een aankoopintentie, vraag of klacht, spelen meerdere factoren een rol in de klantbeleving.…

Meer over Mystery calling
Mystery e-mailing

Mystery e-mailing

Het belang van een goede e-mail wordt vaak onderschat, terwijl het juist een nog altijd explosief groeiende vorm van klantcontact is. Mystery…

Meer over Mystery e-mailing
Mystery guest

Mystery guest

Welk gevoel houdt een klant over aan het bezoek aan uw organisatie? Met behulp van een mystery guest worden de klantgerichtheid en het serviceniveau…

Meer over Mystery guest
Meet & greet-onderzoek

Meet & greet-onderzoek

Uw klant heeft al snel een oordeel over uw organisatie: de eerste indruk is essentieel. Zijn er medewerkers aanwezig en stappen ze af op uw klant?…

Meer over Meet & greet-onderzoek
Mystery webshopping

Mystery webshopping

Een online shopper winkelt anders dan een klant in een fysieke winkel. Mystery webshopping legt knelpunten in uw webshop bloot, zodat u de online…

Meer over Mystery webshopping
Mystery Social Media

Mystery Social Media

Hoe gaat uw organisatie om met interactie via social media? Luistert u echt en zijn uw reacties klantgericht? Mystery social media onderzoek…

Meer over Mystery Social Media
Klanttevredenheids-onderzoek

Klanttevredenheids-onderzoek

Store Support heeft jarenlange ervaring met onderzoeken naar klanttevredenheid en gebruikt de nieuwste methodes: online, mobiel en telefonisch.

Meer over Klanttevredenheids-onderzoek
Bereikbaarheids-onderzoek

Bereikbaarheids-onderzoek

Bij het contact met uw organisatie is bereikbaarheid bepalend voor de eerste indruk die een (potentiële) klant krijgt. Hoe lang duurt het voordat…

Meer over Bereikbaarheids-onderzoek
Lost Sales-onderzoek

Lost Sales-onderzoek

Een potentiële klant wilde iets bij u kopen, maar heeft toch geen aankoop gedaan: waarom? Met lost sales onderzoek krijgt u inzicht in het omzetverlies…

Meer over Lost Sales-onderzoek
After Sales onderzoek

After Sales onderzoek

Verkoop en service eindigen niet bij de aankoop. Ook daarna kunt u werken aan klanttevredenheid. After sales onderzoek geeft hieraan vorm, biedt…

Meer over After Sales onderzoek
Net Promoter Score

Net Promoter Score

Zouden klanten u aanbevelen bij anderen? Het antwoord op deze cruciale vraag wordt uitgedrukt in de Net Promoter Score. De NPS-vraag nemen wij…

Meer over Net Promoter Score