After Sales onderzoek

After Sales onderzoek

Verkoop en service eindigen niet bij de aankoop. Ook daarna kunt u werken aan klanttevredenheid. After sales onderzoek geeft hieraan vorm, biedt inzicht in gebruikerservaringen én is een extra verkoopmoment.

After sales onderzoek: positief effect waardering

Nazorg is een essentiële factor voor klanttevredenheid, zo blijkt uit onderzoek. De tijd nemen voor aandacht voor uw klanten na een aankoop of contactmoment heeft dus een positief effect op hoe uw klanten denken over uw merk of organisatie. Tegelijkertijd kunt u informeren naar de ervaringen met uw product: waardevolle feedback die u mee kunt nemen in uw bedrijfsprocessen!

Positioneer uw organisatie met after sales onderzoek

Ondanks het belang ervan is after sales onderzoek nog geen gemeengoed. Met after sales onderzoek onderscheidt u uzelf dus van uw concurrenten. Meer voordelen zijn:

  • Extra contactmoment met de klant
  • Inzicht in gebruikerservaringen
  • Problemen vroegtijdig signaleren om zo klachten te voorkomen
  • Voorkomen van negatieve mond-tot-mondreclame
  • Aanwakkeren van positieve mond-tot-mondreclame
  • Inzicht in hoe uw medewerkers hun verkopen adequaat opvolgen

After sales onderzoek door Store Support

Store Support streeft naar de hoogste kwaliteit en is altijd op zoek naar nieuwe, betere onderzoeksmethodes. Telefonisch, digitaal of face-to-face: ons enthousiaste team zorgt voor een professioneel onderzoek met heldere en concrete resultaten. U kunt direct aan de slag met het oppakken van verbeterpunten en doorvoeren van veranderingen.