Feedbackloop

Feedbackloop

Benieuwd naar hoe uw klanten contact met uw organisatie ervaren? Store Support onderzoekt het voor u. Na klantcontact via bijvoorbeeld e-mail of telefoon vragen wij uw klanten online om feedback.

Online feedback na klantcontact

Klanten die contact hebben gehad met uw organisatie ontvangen een e-mail met een uitnodiging om een korte online vragenlijst in te vullen. De resultaten van dit onderzoek komen een dag na het invullen beschikbaar in een online dashboard. Op deze manier hebt u eenvoudig inzicht in de klantervaring en kunt u het serviceniveau continu verbeteren.

Structurele verbetering in 7 fases

Het verzamelen van de klantfeedback waarmee u uw service kunt verbeteren is een cyclisch proces. Eerst stellen we de onderzoeksopzet vast en realiseren we een koppeling met uw CRM. Daarna begint de doorlopende ‘feedback-loop’ bestaande uit zeven fases.

  1. Verzamelen klantgegevens
  2. Uitwisseling klantgegevens
  3. Verzending uitnodigingen
  4. Monitoren respons & controle
  5. Dagelijkse rapportage in online dashboard
  6. Dagelijkse follow-up van feedback door medewerkers
  7. Structurele verbetering

Waarom klantfeedback verzamelen met Store Support?

Store Support verzamelt niet alleen de feedback van uw klanten. Ons team zorgt ook voor de inhoudelijke en technische voorbereiding, zoals het opstellen van de vragenlijst en de begeleiding van de koppeling met uw CRM. We duiden de onderzoeksresultaten en voorzien deze van conclusies en aanbevelingen.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op