Klanttevredenheids-onderzoek

Klanttevredenheids-onderzoek

Store Support heeft jarenlange ervaring met onderzoeken naar klanttevredenheid en gebruikt de nieuwste methodes: online, mobiel en telefonisch.

Marieke Mantje over Run for Kika Marieke Mantje over Run for Kika
Sinds 2011 is Store Support betrokken bij Run for KiKa: een reeks sportieve hardloopevenementen voor Stichting Kinderen Kankervrij. Store Support profileert zich…
Marieke Mantje Organisatie Run for Kika Bekijk de hele case

Hoe tevreden zijn uw klanten met uw product, dienstverlening of service? Store Support gebruikt de nieuwste methodes om klanttevredenheid te onderzoeken: online, via onze speciale app en telefonisch.

Online onderzoek naar klanttevredenheid

Met online onderzoek kunt u in korte tijd een grote groep ondervragen over ervaringen met uw organisatie. Store Support heeft hiervoor een online tool ontwikkeld die aan uw huisstijl kan worden aangepast. Online klanttevredenheidsonderzoek heeft een aantal voordelen:

  • Op korte termijn een groot bereik: snel en efficiënt
  • Gebruiksvriendelijke methode voor de respondent
  • Vragenlijst in uw huisstijl: professionele uitstraling
  • Enquête via e-mail of een link

Mobile research AppinionMobiel onderzoek met de app Appinion

Op locatie onderzoek doen naar de klanttevredenheid, bijvoorbeeld tijdens een evenement of bij de uitgang van uw winkel, kan met Appinion. De app staat op een tablet of smartphone en maakt het ondervragen van uw klanten altijd en overal mogelijk.

  • Op elke gewenste locatie inzetbaar
  • Ideaal voor panelonderzoek, events en exit-onderzoek
  • Resultaten snel inzichtelijk met duidelijke rapportage
  • Beschikbaar voor Android en iOS

Telefonisch onderzoek naar klanttevredenheid

Vanuit ons in-house callcenter bellen we uw klanten met een aantal gerichte vragen. Met de speciaal ontwikkelde software kan de enquêteur snel en efficiënt rapporteren. Telefonisch klanttevredenheidsonderzoek heeft een aantal voordelen:

  • Persoonlijke interactie: verdieping in de resultaten
  • Hoge response rates
  • Zuivere steekproeftrekking
  • Waardering van de klant voor het persoonlijke contact
  • Motivaties op de gegeven antwoorden

Klanttevredenheidsonderzoek door Store Support

Store Support heeft jarenlange ervaring met digitale en telefonische klanttevredenheidsonderzoeken in diverse branches. We werken efficiënt, professioneel en met enthousiasme voor ons vak. Onze onderzoekers maken voor u een onderzoekopzet op maat en zorgen voor heldere rapportages van de bevindingen. Op die manier kunt u eenvoudig concrete actiepunten vaststellen en uitzetten.

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op of Bekijk onze cases

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op

Informatie aanvraag

Door akkoord te gaan met de nieuwsbrief geeft u Store Support toestemming om commerciële uitingen toe te zenden, waaronder de nieuwsbrief en relevante uitnodigingen voor events.
Velden met een * zijn verplicht
Yvette Westerbaan

Yvette Westerbaan

Account & Sales director

020 - 204 4508
Informatie aanvragen

Customer journey en klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek past bij de laatste stap in de klantreis: de evaluatie. Uw klant is tot aankoop overgegaan (of juist niet) en heeft inmiddels concrete ervaringen opgedaan met uw product of dienst. Zijn er verbeterpunten die vaker worden genoemd? Deze fase van de customer journey is van groot belang: een positieve evaluatie leidt immers tot herhaalaankopen.

Meer over customer journey onderzoek

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan

Gratis magazine

vraag het gratis magazine aan