Masterclasses

Masterclasses

De term ‘customer journey’ staat hoog op vele managementagenda’s: of de klant voor u kiest, hangt af van alle contactmomenten. Met onze masterclass helpen we u om deze kennis om te zetten in actie.

Meer winst met customer journey-onderzoek

Alleen met excellente service tijdens alle touchpoints kunt u klanten succesvol verleiden. Tijdens de masterclass leert u hoe u de customer journey kunt meten en hiermee de klantbeleving kunt verbeteren. U krijgt nieuwe inzichten aangereikt en kunt sparren met anderen. Met uw vernieuwde multichannelstrategie kunt u gericht werken aan groei in omzet en winst.

Kennis omzetten in praktische stappen

Of het nu gaat om sales of after sales, het bedienen van bestaande klanten of het werven van nieuwe: een goed beeld en een goede invulling van uw customer journey is van grote toegevoegde waarde. Tijdens de masterclass ‘customer journey management’ leert u binnen drie uur alles over:

  • Het nut van customer journey-onderzoek
  • Het gedrag van de multichannelklant
  • Praktijkvoorbeelden van binnen en buiten uw branche
  • Een 6-stappenplan voor multichannelmanagement dat u direct kunt maken en gebruiken

Waarom deze masterclass bij Store Support?

Door onze jarenlange ervaring met customer journey-onderzoek in uiteenlopende branches, weten wij als geen ander wat de kansen en uitdagingen zijn. Tijdens onze masterclass gaat u praktisch aan de slag, maar is er ook veel ruimte voor sparren en netwerken. De masterclass ‘customer journey management’ wordt zowel op eigen initiatief van Store Support als in opdracht georganiseerd.

Meer weten over onze masterclasses?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over onze masterclasses?
Neem vrijblijvend contact op