Onderzoek met Appinion

Onderzoek met Appinion

Snel inzicht in de klantbeleving en klantervaring? Bij Store Support maken we regelmatig gebruik van Appinion. Dankzij Appinion kan onderzoek eenvoudig via de app of online worden uitgezet.

Snelle feedback met zuilen

De feedbackzuilen van Appinion zijn ideaal om klanten snel en eenvoudig naar hun mening te vragen. De zuilen staan bijvoorbeeld achter de kassa of bij de informatiebalie. Via een touchscreen geven klanten hun tevredenheid aan door een korte, fraai vormgegeven vragenlijst in te vullen. De resultaten zijn per meetlocatie realtime digitaal inzichtelijk via een dashboard. U hebt doorlopend inzicht in de klantbeleving en kunt de dienstverlening continu verbeteren.

Face-to-face onderzoek

Met Appinion kunnen de onderzoeksresultaten gemakkelijk digitaal worden vastgelegd via een smartphone of tablet. Dat maakt de tool heel geschikt voor kort face-to-face onderzoek, waaronder lost sales-onderzoek. Potentiële klanten die wel een koopintentie hadden, maar geen aankoop hebben gedaan, kunnen direct bij de uitgang van de winkel worden ondervraagd. Het percentage omzetverlies en de achterliggende redenen per vestiging zijn door de digitale verwerking snel inzichtelijk.

Waarom onderzoek met Appinion bij Store Support?

Store Support is altijd op zoek naar innovatieve manieren om de klantbeleving en klantervaring deskundig te onderzoeken. In Appinion hebben we een krachtig instrument gevonden om deze gegevens snel in kaart te brengen. We begeleiden u bij de interpretatie, zodat u actiepunten weloverwogen kunt vaststellen en uitzetten.

Meer weten over Appinion?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over Appinion?
Neem vrijblijvend contact op