Net Happiness Score

Net Happiness Score

Net Happiness Score

Hoe blij zijn uw medewerkers? Dat komt u te weten met de Net Happiness Score. Blije, enthousiaste medewerkers vormen een randvoorwaarde voor het leveren van een geweldige customer service.

Geluk op de werkvloer

De Net Happiness Score meet hoe blij medewerkers zijn. Enthousiasme van de medewerker is dé verklarende factor van aanbevelingsgedrag door klanten. Dat blijkt uit alle onderzoeken die Store Support heeft verricht om de Net Promoter Score te verklaren. Blije en enthousiaste medewerkers zorgen dus voor een hogere NPS.

Voordelen Net Happiness Score

De Net Happiness Score geeft objectief uitdrukking aan hoe blij uw medewerkers zijn.
• U krijgt inzicht in het geluk van uw medewerkers
• U kunt uw NHS vergelijken met de gemiddelde NHS binnen uw branche
• U kunt gericht werken aan het verhogen van de blijheid van uw medewerkers
• Het verhogen van de NHS heeft een positief effect op uw NPS, de Net Promoter Score

Net Happiness Score door Store Support

Store Support onderzoekt de Net Happiness Score voor de Nederlandse markt. De resultaten worden opgenomen in de benchmark van MSPA Europa (Mystery Shoppers Providers Association) die eens per kwartaal zal uitkomen. Uiteraard worden de Nederlandse en Europese data met de markt gedeeld.

Ook de NHS laten meten?

Ook benieuwd naar de hoe blij uw medewerkers zijn? Neem contact op met ons!

Meer weten over dit onderzoek?

Neem vrijblijvend contact op

Meer weten over dit onderzoek?
Neem vrijblijvend contact op